• دانلود آهنگ hate that i made you love me از آریانا گرانده + ترجمه

    Ariana Grande

    hate that i made you love me

  • دانلود آلبوم BITE NOW از میو

    MEOVV

    BITE NOW

  • دانلود آهنگ We Are Still Here (هوش مصنوعی) + ترجمه

    Ahmed Samy (Ai)

    We Are Still Here

  • دانلود آهنگ LEMONADE از اسپا + متن و ترجمه

    aespa

    LEMONADE

  • دانلود آهنگ Game Time از فیوچر و تایلا برای جام جهانی 2026 + ترجمه

    Future & Tyla

    Game Time

  • دانلود آهنگ Dai Dai از شکیرا برای جام جهانی ۲۰۲۶ + ترجمه

    Shakira

    Dai Dai

  • دانلود آهنگ BOOMPALA از لسرافیم + ترجمه

    LE SSERAFIM

    BOOMPALA

دانلود آهنگ CHOOM از بیبی مانستر

121

دانلود آهنگ CHOOM از BABYMONSTER

بیبی‌مانسترچوم

+ موزیک ویدیو CHOOM

دانلود آهنگ CHOOM از بیبی مانستر

Track Info:
├🎤Artist: BABYMONSTER
├🎵Song name: CHOOM
├🎚Quality: M4A 128 kbps
├🌐Language: Korean, English
├🎼Genre: K-Pop
└🗓Release: (2026)

پخش آنلاین آهنگ

دیدگاه ها

1- تنها دیدگاه هایی که با زبان فارسی نوشته شوند منتشر خواهند شد.

2- دیدگاه هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند، تائید نخواهند شد.

3- از نوشتن دیدگاه هایی که ارتباطی با این مطلب ندارند خودداری کنید.

  1. Yuna
    4 می 2026

    میشه لطفا اهنگ killa از کپلر رو قرار بدید تو سایت خیلی این اهنگو نیاز دارم

  2. مهرسا
    4 می 2026

    لطفا موزیک ویدیو اهنگ چوم هم بزارید خیلی لازم دارممم

    • Arash Mohamadi
      4 می 2026

      هست عزیز

      • .
        14 می 2026

        سلام آقای محمدی میشه آهنگ airplain pt2
        و bulletproof pt2 رو قرار بدید خیلی ممنونتون میشم
        ممنون از سایت عالی شما

      • .
        14 می 2026

        اگه قرار بدید واقعا ممنونتون میشم

      • .
        15 می 2026

        سلام آقای محمدی عزیز
        میشه آهنگ
        airplain pt2
        bulletproof pt2
        رو هم قرار بدید ممنون شما

    • Nadia
      4 می 2026

      میشه زیرنویس هم بزارید

      • IU
        6 می 2026

        بلینکای نازی خودم آرمیا جیگر من که میدونم شما فندوم های خیلی خوبی هستید پس الان ازتون خواهش می کنم دیگه زیر هیچ آهنگ خواننده ای کامنت هیت نذارین اگه دلتون پره یا هرچی سعی کنید تو خودتون بریزید تا اینکه بروز بدید شما نماینده یک فندوم هستید هر حرف اشتباه میتونه خیلی چیز ها در پیش داشته باشه پس تویی که پیام منو میخونی به جون هرکسی که دوسش داری قسمت میدم کامنت هیت زیر آهنگا نزار

  3. misoo
    4 می 2026

    لطفا about time از bang yedam رو هم بذارین مرسی

    • Nadia
      4 می 2026

      میشه زیرنویس بزارید

  4. Ka
    5 می 2026

    لیریک هم می‌ذارید؟

    • یکی
      6 می 2026

      خلاصه کامنتا : انقد ابسسد بلک پینکن ک زیر پست فیوشونم نمیتونن ازشون بگذرن

    • آرشیدا
      9 می 2026

      لطفا لیریک هم بزار

  5. باع
    5 می 2026

    منو یاد موزیکای قدیمی بپ میندازه

    • جونن
      5 می 2026

      اره خب تا الان با همین کار اومدن بالا : بپ

      • استولاس
        5 می 2026

        یجوری میگی انگار نه انگار خودتون با بی تی اس بالا اومدین

        • منیر
          6 می 2026

          بپ با بتس اومده بالا؟
          زن ستیزی تا کجا؟
          نسبت دادن موفقیتای زنا به مردا تا کجا؟

          • ماکسی
            6 می 2026

            زن ستیزی رو ما داریم می‌کنیم یا بلینک هایی که به خاطر این که بیبی مانستر با استعداد ترن بهشون هیت میدن؟ بلینک ها.تازه واقعا هم همینه .جنی با خیلی از آیدل های مرد میداد قرار گذاشت تا خودش رو بیاره بالا

          • Hedik
            11 می 2026

            چتونه هرچی میشه ربط میدین به زن ستیزی
            بعدشم دادا اگه بیبی مان دوست نداری گوش نده اگه فک میکنی کپیه اهنگارو‌ گوش نده همین کامنتت کلی کامنت برا آهنگ گذاشته
            هیت میدین دو طرفه که بپ ایطوریه بمون اینطوریه خب داداش هردو از یه کمپانین بخدااا ساده س که کمپانی هر گوهی میخواپ بخوره میخوره هر بلایی سر بچه ها میاره چه بپ باشه چه بمون
            هیت دادن به آهنگ و سلیقه موسیقی نشونه ی عقب موندگیه چون به اندازه ادم های مختلف کره زمین سلیقه موسیقی متفاوت هست!!!!!!!!
            دوم اینکه نمیتونیم بگیم آره چون لیریک شبیه اونه یا ملودی یا ام وی یا کانسپت پس حتما کپی از اونه این احمقانه س چون هیچکس در حال حاضر نوت جدیدی نساخته در صنعت موسیقی پس شباهت کاملا عادیه!
            اگه بحث اینه که کی استعداد داره کی پول من نمیخوام هیت بدم ولی آیلیت بجز وونهی که قیافه ش کیوته دیگه واقعا چی داره؟؟ اصلا کپی از نیوجینز هم نباشه بازم اینطوریه
            من قبل اینکه مانستیز بشم بلینک بودم ولی یه مدت از کیپاپ دور موندم چون بنظرم چرت شد(به نظرم!! سلیقه خودم بود) تا اینکه بمون رو دیدم من نمیگم آهنگا اصلا شبیه نیستن چرا مثلا better up شبیه بود ولی در حال حاضر اهنگای بمون خیلی خفنن و به شدت دوستشون دارم طوری که از باقی کیپاپ دورم همچنان
            لطفا برا بالا کشیدن فیو خودتون زیر اهنگ فیو دیگران کامنت چرت و پرت و احساسی ننویسید مرسی

        • 𝗄︎𝖺𝗋𝗂𝗇︎
          6 می 2026

          عشقم کمتر *** بخور بلک پینک با زحمت خودش اومد بالا این‌همه آهنگ این همه کنسرت و جایزه میخواستم احترام بزارم ولی کسی که به علایق بقیه احترام نمیزاره لیاقت بی احترام هم نداره، راستی از پیج یوتیوبتون چه خبر؟ هر شب دعا میکنم ولی صد میلیونی نمیشین دلم براتون میسوزه

          • ****
            17 می 2026

            کدوم زحمت؟ **** بتس منظورته نبینین تروخدا یه وقت شماها از هات صدتون چه خبر دیدم که جینی **** میشه؟ یا لیسا با پول فدریک داره میره بالا؟
            اخی منم دلم براتون میسوزه اگر لیسا یه دیقه از *** دست برداره بره اسپاتشو چک کنه ببنیه چقدر داره فال میگیره

          • Gd
            25 می 2026

            اخی دلتون با اون سابسكرايب های فیک خوشه وایجی حتما خیلی پول داده تا برسه به ۱۰۰ هزارتا
            حداقل برای بی‌تی‌اس اورجینال‌عه اگر همه آرمی ها بی‌تی‌اس رو سابسکرایب کنن از عدد شما خیلی بالاتر میزنه قیافه هاتون دیدین داره جهت اطلاع فندوم آرمی بزرگترین فندوم کیپاپ هست و از شما و بات هاتون خیلی بیشتره

      • B
        5 می 2026

        اونا بخاطر استعدادشون معروف شدن شما بلینک ها دیگه دارید میشید رو مخ ترین فندوم
        موزیک ویدیو هاشون هم اگر تا الان صحنه مشابه داشته کار کمپانیه به اینا چه چطور به ایلیت که دنسش و کانسپتش کپی نیوجینز چیزی نمیگید اونا آینده‌ی نیوجیز رو دزدیدن

        • Mina
          5 می 2026

          دیگه همه این رو میدونن چیزی به اسم استعداد حقیقی تو نسل ۵ دیگه وجود نداره همه چیز به پول و پارتی ربط داره این استعداد ها حقیقی مال قبل سال ۲۰۲۰ بودن همشون و نسل ۴ و اوایل نسل ۵ . مثال میزنم چیکیتا الان ۱۶ سالشه ۱۴ سالگی دبیو کرده حداقل ۴ سال هم کاراموز بوده چطور یه بچه ۱۰ ساله فقط بر پایه استعداد بدون پول و قدرت تونسته اینقدر راحت وارد یه کمپانی معروف بشه و ۱۴ سالگی دبیو کنه اونم یه دختر بچه تایلندی!! . خیلیا چندین سال تو کمپانی کاراموز میمونن با این که هم با استعدادن هم کره ای ولی پول و قدرت ندارن . این حرف هارو خوده یکی از اعضای کیپاپ دیمن هانترز تو مصاحبش میزد.
          الان همه میدونن یکی از اعضای گروه بیبی مانستر تیلیاردره خونشون کاخ بود رسما من یادم نمیاد کدومشون بود . یا یکی از اعضای ADP نوه مدیر سامسونگه .
          البته بی استعداد بی استعداد هم نیستن یه استعداد جزئی دارن که با بهترین معلم های موسیقی و دنسی که میگیرن ارتقاش میدن .

          • Kimia
            6 می 2026

            ربطی به نسل پنج نداره قربونت برم. از وقتی که اندام مارمولکی، پوست رنگ پریده، قیافه های یک شکل و کپی برداری شده، تمرکز روی ناز و عشوه و کت واک و شیک زدن به جای لایو خوندن، تعصبای مسخره روی آیدلا و … وارد کیپاپ شدن این صنعت به سمت دیگه ای رفت و این داستان مربوط به خیلی قبل تر از نسل پنجه. الان بحث سر اینه که بیبی مانستر ربطی به بلک پینک نداره که دیگه هر موجود زنده ای از در وای جی رد میشه ربطش میدن به بلک پینک!!!! این گروه سبکش یه چیز دیگس و داره مسیر خودشو می‌ره. اگر اعضای بلک پینک دیگه گروه رو اولویت خودشون قرار نمیدن. مشخصه زور به فناشون داره که قرارداد بلک پینک رو به اتمامه و اعضا حرفی درباره تمدید و ادامه فعالیت گروه نزدن و تمرکزشون روی فعالیت های شخصیه ولی قرار نیست بقیه آیدلا بشن کیسه بوکس بلینکا!!!!

          • Samantha
            6 می 2026

            میدونی کمپانی ها چقدر سخت گیرن برای انتخاب اره باید پول زیادی بدی تا هزینه خوابگاه و کلاس هارو بدی ولی اگر قیافه و صدا نداشته باشی میندازنت بیرون هرچی هم پول داشته باشی اگر قبل دبیو شون رو ببینی میفهمی واقعا استعداد دارن و صدای خاص و کنترل صدا واقعا میخواهی بگی صدای چیکیتا خاص و زیبا نیست
            تازه لیسا هم اولین تایلندی این کمپانی بوده و همون سن چیکیتا وارد شده اون که بعید تر بوده چون دوره ای اومده که هنوز رایج نبود ملیت غیر کره ای وارد کی پاپ بشه اونا تلاش کردن و به آرزوهاشون رسیدن ولی تو اینجا نشتی و داری هیت میدی

          • Nika
            6 می 2026

            ببخشید که خود وایجی برگشت گفت اهیون اولین ایدل کمپانیه که میتونه ۴ اوکتاوا بخونه

          • Tia
            25 می 2026

            ببین، شما داری به بخش بیرونی ماجرا نگاه می کنی اینکه میگی چطور یه بچه ۱۰ ساله وارد کمپانی شد اسمش استعداد درخشان در اون سن هست که کمپانی ها به شدت دنبالشن مثل کاری که با لیسا (از همون حدود سنی چیکیتا کاراموز شد و اولین تایلندی کمپانی بود و کره ای ها هم بدشون میومد پدرش هم پول چندانی نداشت ولی ایدل شد برا چیکیتا هم همینطوره خانواده پول داری نداره و معمولیه مادر و پدرش طلاق هم گرفتن شرایط روحی بدی رو تجربه کرده زمان کارآموزی ولی کم نیورده یا حتی بقیه کردن ولی موافقم که سیستم کارآموزی کی پاپ به شدت ناعادلانه ست و کسانی که پول و کانکشن دارن مسیر هموارتری دارن. اما اینکه کیفیت پر فورمنس های بچه هایی مثل چی کیتا رو فقط به پول ربط بدیم، یعنی داریم زحمت شبانه روزی خودشون رو کاملاً نادیده می گیریم. استعداد جزئی با آموزش تبدیل به مهارت بالا میشه؛ این چیزیه که توی همه ورزش ها و هنرهای حرفه ای دنیا هم هست

        • No one!
          6 می 2026

          همون تمام آهنگ های آیلیت که معروف شده همش کپی از کانسپت نیوجینز بوده اینو خود آرتیستای‌ هایبم‌ فهمیدن ولی خب به قول بعضیا پول همیشه حرف اولو می‌زنه…بعد به اینا هیت نمیدن‌ به بیبیز‌ هیت میدن!

      • Dina
        5 می 2026

        با استعداد خودشون بالا اومدن اونا همش دارن با بلک پینک مقایسه میشن بخاطر شما بلینک های سمی
        مثلا کجای اهنگ billionaire و Drip و really like you و … شبیه بلک پینک بوده
        جالبه ایلیت که دنس و کانسپتش‌ شبیه نیوجینز هیت نمیگیره

        • یکی
          6 می 2026

          کاری به دعواتون ندارم ادامه بدین فقط خواستم یادآور بشم کسی که برای اولین بار بپ رو با بیبی مان مقایسه کرد فندوم بلینک نبود، کمپانی بود و بعدش طرفداران غیر رسمی بیبی مانستر قبل از دبیو به این حواشی دامن زدن که گرچه درنهایت باعث فنوار شد ولی همه دیدیم چطور ایمپکت بیبیزو بالا کشید.. لطفا وقتی اطلاعاتتون به درد لادرز دیوار میخوره نظر ندین باتشکر

          • دیتا
            6 می 2026

            گل گفتی لطفا وقتی اطلاعاتت به درد لادرز دیوار میخوره نظر نده تا جایی که من دیدم همیشه اول بلینک ها اومدن وسط و مانستیز ها فقط دخترا رو تشویق کردن و چیزی نگفتن به بلک پینک ولی بلینک ها یهو فشاری شدن که وایجی یک گروه دخترانه دیگه زده و شروع کردن به هیت دادن به بیمان
            کمپانی که جزء ۴ بزرگ هست احمق تشریف نداره بیاد همچین کاری کنه که گند بزنه به محبوبیت یک گروه تازه کار

        • Noone!
          6 می 2026

          وای دقیقا. چندتا آهنگ آیلیت که معروف شدن همه کپی از کانسپت نیوجینز بوده اینو حتی آرتیستای‌ دیگه م فهمیدن ولی به قول بعضیا پول همیشه حرف اولو می‌زنه حالا به اینا هیت نمیدن به بیبی مانستر که بزرگترین فندوم نسل ۵ رو داره هیت میدن..ینی شما بلینکای‌ تاکسیک…بعد بر چه گواهی میگید بیبیز با بپ اومدن بالا. بپ تاحالا بیبیز رو اصلا حمایت نکردن اونا خودشون اومدن بالا.

      • نیکی
        6 می 2026

        عزیزان وقتی میگید بیبی مانستر از بلک پینک تقلید میکنه اولن که بلک پینک زمانی که تو وای جی بودن خودشون که اهنگ نمی نوشتن کمپانی براشون اهنگ مینوشت پس صاحبشونم کمپانی بود پس میتونه هر کاری باهاش بکنه به هر کی دلش می خواد بده . این درسته . ولی الان که لیسا دیگه شرکت خودشو زده و شخصا اهنگ میسازه وای جی حق نداره از لریک و کانسپت لیسا استفاده کنه . همین الانشم تو اهنگ moon دقیقا یه تیکه که اهنگ when I’m with you لیسا برداشتن دست برقضا خیلی هم ترند بودنه این تیکه ی اهنگ لیسا
        کمپانی وای جی حق نداره از اهنگ های سولوی لیسا یا جنی یا مال هر کمپانی دیگه ای تقلید کنه
        که دقیقاً همین کارو میکنه

        • Hora
          6 می 2026

          هزارتا گروه دیگه جملات مشابه و صحنه موزیک ویدیو مشابه دارن خود جنی و لیسا موزیک ویدیو هاشون صحنه یا متن مشابه با خواننده های معروف دارند

          • .
            6 می 2026

            من شخصا فعلا با گروه های نسل 5 ارتباط نگرفتم ولی به نظرم شاید بیبی مانستر بتونه موفق بشه .. نسل 3 و 4 خیلی بد بخت بودن . اون بیچاره ها اومدن توی کمپانی هایی که حتی پولم نداشتن چه برسه به معروفیت اونا خودشونو کشتن تا تونستن به اینجا برسن اونا از صفر شروع کردن .من نمیگم نسل جدید زحمت نمیشکن اونا هم م خیلی سختی میشکن ولی صادقانه اومدن سر لقمه ی اماده . مثلا یه کی مثل بیبی مانستر با منشن ها و سابقه ی قبلی وای جی الان به اینجا رسیده . انشاالله که موفق باشن ولی خواستم بگم هیچ وقت نسل 5 رو با نسل 3 و4 مقایسه نکنید

        • ماکسی
          6 می 2026

          هعی نیکی فکر کنم یادت رفته ولی خود لیسا هم اون آهنگ رو از تیلور سوییفت اسکی رفته بدبخت.

    • Kimia
      5 می 2026

      انشالله که زمینه سازی برای تهمت اصکی رفتن از طرف فندوم بپ نباشه:))

      • Beni
        5 می 2026

        نه خب ایندفعه موزیک ویدیو شون زیاد کپی نبود. واسه همین خشک و بی ربط بود

        • یه آدم
          5 می 2026

          داداش حالت خوبه؟ سبک وایجی یکیه کپی نیست اولن دومن اینکه ام وی خیلی هم خوب بود مشکلش چیه؟

          • Kimia
            6 می 2026

            آلبوم گو بپ زیاد باب میل خودشونم نبوده حالا میخوان بقیه رو بیارن پایین که کمتر اذیت شن

    • Tas
      5 می 2026

      کامبک های شاهکار قدیمی بلک پینک نه قابل مقایسش نه هم سطح
      حالا هم که وایجی جون با سوگولی هاش حال میکنه از بپ کپی میکنه ‌.

      • اکسو-ال
        5 می 2026

        سوگولی به کسی میگن که با کای از اکسو و وی از بی تی اس قرار بزاره و بتونه خودش رو به زور معروف کنه نه به دختری که بخاطر اینکه میتونه ۴ اکتاو بخونه معروف بشه

        • Kimia
          5 می 2026

          جی دراگون از بیگ بنگو یادت رفت بگی

      • B
        5 می 2026

        کدوم سوگولی داره عین ربات ازشون کار میکشه چون بلک پینک دیگه خوش نداره گروهی کامبک بده از اونجا که سولو هر چهارتا موفق ترن جیسو هم که رسما نشون داد دیگه نمیخواهد اسم بلک پینک با اسمش بیاد
        من یه بلینک قدیمی ام و همه اهنگ هاشون رو گوش دادم این هیچ شباهتی به اهنگ های ب‌پ نداشت
        وایب خود baemon رو میداد

      • Kimia
        5 می 2026

        وایجی از بلک پینک کپی می‌کنه ؟؟؟؟ وایجی خودش صفر تا صد همه کارای بلک پینک رو انجام داده و هنوزم میده (البته اگه بلک پینکی برای ادامه باشه ) واقعا فازتون چیه کمبود توجه دارید اینقدر توی فندومای دیگه بپ بپ میکنید ؟ برید با میکاپای داغون و استایلای خز و خیل بپتون توی مت گالا کف و‌خون بالا بیارید تا انرژیتون تخلیه شه.

        • کری
          6 می 2026

          کیمیا انقدر فشار بپ رو نخور میفتی رو دستمون

          • Kimia
            6 می 2026

            فعلا که شماها دارید فشار بیبی مانستر رو می‌خورید

          • Kimia
            6 می 2026

            خطاب به کری : والا شماها خیلی دارید فشار بقیه گروهارو می‌خورید که دارن رگباری و با هم آلبوم میدن و مراسم شرکت میکنن ولی بلک پینکو بعد سالها بالاخره یه مت گالا چهارتاشونو گردن گرفت

        • Nika
          6 می 2026

          والا اگر وایجی نبود بلک پینک هم نبود

          • جیسو خوشگله
            12 می 2026

            نه بگذارید چیکیتا ۱۵ ساله بیاد مت گالا یه ذره بخندیم

        • نازیلا
          6 می 2026

          کیمیا اومدم بگم مت گالای امسال چهارتا اکت با بیشترین منش تو تمامی پلفترم ها داشت به نام های: لیسا،جیسو، رزی و جنی
          الان واقعا کنجکاوم بدونم کی داره کف و خون بالا میاره

          • Monster
            6 می 2026

            ببخشید ولی اینجا البوم بلک پینک نیست که هی دارید دربارش حرف می‌زنید این آلبوم بیبی‌مانستر ما فن هاشون هم داریم ازش لذت می‌بریم فاز تون چیه هی هیت میدید؟ برید بلک پینک گوش کنید خوب

          • Kimia
            6 می 2026

            خطاب به نازیلا: خب شماهایید دیگه دختر جان کف و خون بالا آوردن اشاره به ذوق کردن داره یعنی اینم نمیدونی؟

          • بلیتز
            6 می 2026

            بهت پیشنهاد می‌کنم لیست ما ملی شال ۲۰۲۵ رو چک کنی اونوقت میفهمی ببینم ها چرا عقده این.

          • فیزورولی.
            6 می 2026

            مت گالای امسال ؟ شانس آوردین که بیبی مانستر و بی تی اس و اکسو و نیوجینز حضور نداشتن.وگرنه مثل مامای امسال اونا برنده میشدن و بلینک ها هم دوباره حرص میخوردن.

          • خطاب به فیزورولی
            7 می 2026

            ببین دیگه زیاد تند نرو مت گالا مگه بچه بازیه؟ احتمال حمله ادم فضاییا به زمین از شرکت بیبیز تو مت گالا بیشتره..اگه نمیدونی بدون مت گالا ایونته نه مسابقه که یکی بخواد برنده بشه.. درضمن چرا فندومی که فیوض آهنگ سال مت گالا رو برده باید بخاطرش حرص بخوره؟ جدا چه حرفایی میزنین

          • Tia
            25 می 2026

            جیسو خوشگله مت گالا به سن و سال نیست به میزان معروفیت و شهرته که نسل ۵ هنوز به اونجا نرسیده چون تازه دبیو کرده یه ذره به اون مغز گرامی فشار بیارید بیبی مانستر تازه یه ماه پیش جشن دومین سالی که از دبیو شون میگذره رو گرفت و تابلوئه اطلاعاتت از بیمان زیر صفره که حتی سن چیکیتا رو نمیدونی ایشون ۱۷ ساله هستن ، جیسو با اخلاق و رفتار خوب و خوشگلیش حیفه اسمش رو آدمی سمی و کرینچی مثل تو استفاده کنه

    • Dia
      5 می 2026

      اصلا شبیه نیست

      • Nila
        24 می 2026

        اره منطقی نیست یه گروه تازه کار رو دعوت کنن برا مت گالا و هیچ گروهی نسل ۵ هم دعوت نشده که هی بیاید بگید بیمان عرضه من گالا رفتن نداره و حرفت واقعا زشته (حمله ادم فضاییا به زمین از شرکت بیبیز تو مت گالا بیشتره) به هر حال این دخترا هم یه روز تبدیل میشن به یک گروه معروف و با سابقه و به مت گالا دعوت میشن ما مانستیز ها با بلک پینک مشکلی نداریم به هر حال خود این هفت تا دختر به خاطر اینکه فن ب‌پ هستن رفتن وایجی و دبیو کردن خودتون دارید به یسری بلینک دیگه که ایدل شدن هیت میدید

  6. مهسا
    5 می 2026

    کاملا تایپمه!!!!!!!

  7. Kimia
    5 می 2026

    خیلییییی قشنگه

  8. .
    5 می 2026

    اهنگ CRESCENDO از انمیکس رو هم قرار بدید لطفا

  9. مانستیز
    5 می 2026

    بلینک ها از وقتی جیهوپ پسا چینی‌ها رو لایک کرده و افیون و چینی‌ها رو به کنسرت بی تی اس دعوت کرده بازم دارن هیت میدن. نظرتون چیه که بجای اینکه به بیبی مانستر هیت بدید حواستون به گروه خودتون باشه ؟ چون جیسو اسم بلک پینک رو از بیو اینستاگرامش حذف کرده و پیج بلک پینک رو انفال کرده. بیچاره های بدبخت اونقدر فیس گروهتون اومده پایین و اعضای گروهتون باهم کنار نیومدن که می‌آید به نسل ۵ هیت میدید بچه سال ها. متاسفم براتون.

    • و
      5 می 2026

      خوشگله هیچکدوم از اعضا از اول اسم بلگ پینک و نزده بودن امسال شما خیا ها واسه فشار بودنتون شایعه پخش کردید . خوبه حالا امروز عشقشون به همدیگه رو نشون دادن و گفتن که امسال چون باهم بودن بهترین مت گالاشون بود . فعلا که راه رو واسه سوگولی های وایجی وا کردن

      • كيميا خزائي
        6 می 2026

        حرف که باد هواست

        • لورا
          6 می 2026

          لطفا اول تایپ کردن یادبگیر بخدا حرفات مفهوم نداره

      • بانی
        6 می 2026

        شما بلینک ها هم که یه کلمه سوگولی یاد گرفتید همه جا میگید اگر واقعا اینطور بودن آهیون اول کار نمی‌افتاد بیرون بعد دبیو بیارنش یا رامی زودتر برمی‌گشت

      • Stranger
        6 می 2026

        نه خیر عزیز با اینکه بلینکی عقبی از اخبار ها
        جیسو خانم تازگی اسم بلک پینک رو برداشته از اینستا
        بعدش هم هرکدوم اسم گذاشتن روی فندوم سولوشون و لایت استیک جدا ساختن و در لایو هاشون دیگه نمیگن بلینک

      • ^*^
        25 می 2026

        انقدر ساده لوحی که حرف های قشنگ قشنگ ایدل ها رو قبول میکنی این ها همش بازیگری و حفظ ظاهره بچه‌جون
        بعد بیبیز اگه سوگولی وایجی بود انقدر تاریخ دبیوشون رو عقب نینداخت بر نمی‌داشت قبل دبیو اهیون رو بندازه بیرون، جای فشار آوردن به رامی توجه میکرد بیماره و نیاز به جراحی داره نه اینکه انقدر درد بکشه و نشون بده بعد بفهمه ، نمیومد رورا یی که خودش آورده بود رو بندازه بیرون رورا بخاطر تلاش های مانستیز موند بازم هست ولی خسته شدم از دلیل اوردن برا شما بی منطق های سمی

    • Hanni
      5 می 2026

      ححححققق
      بلینک ها جای هیت دادن به گرل گروپ های دیگه و بیبی مانستر برید هوای بلک پینک و داشته باشید تابلو از رفتارشون که دیگه نمی‌خواهند گروه باشن همشون دارن سولو میدن یا با خواننده های دیگه ترک میدن و جایزه میبرن احتمالا به این فکر افتادن که تنها موفق ترن

      • Kimia
        5 می 2026

        دقیقاااااا. خودشون هیچ اشاره ای به تمدید قرارداد نمیکنن و یه زیر دارن سولو کار میکنن اونوقت یه عده هنوز توی 2016 گیر کردن

    • 𝗄︎𝖺𝗋𝗂𝗇︎
      6 می 2026

      خواهشا به بلک پینک هیت نده اون هنوزم بهترین گرل گروپه من هم فن بیبی مانسترم هم بلک پینک بیبی مانستر فقط بهترین گروه نسل پنجه نه بهترین گرل گروپ.

      • Tia
        8 می 2026

        چرا اینو به بلینک ها هم نمیگی که به بیبی‌مانستر هیت ندن

      • Roma
        25 می 2026

        کی داره به کی هیت میده جلوی بلینک ها رو بگیر خواهشا اصلا کامنتها رو میخونی !!! چندتا مانستیز دارن خودشون پاره میکنن و میگن ما اصلا کجا گفتیم بیمان بهترین گرل گروپ هست ما هم داریم میگیم جزء بهترین گرل گروپ های نسل ۵ هست تازه نه بهترین گرل گروپ نسل ۵ بلکه جزء شون همه مثل شما بلینک ها توهم این رو ندارن که گروه شون بهترینه چون خودتون اینطور فکر می‌کنید بنظرتون بقیه هم همین طرز تفکر رو دارن

  10. مانستیز
    5 می 2026

    بلینک ها از وقتی جیهوپ پست چیکیتا رو لایک کرده و اهیون و چیکیتا رو به کنسرت بی تی اس دعوت کرده بازم دارن هیت میدن. نظرتون چیه که بجای اینکه به بیبی مانستر هیت بدید حواستون به گروه خودتون باشه ؟ چون جیسو اسم بلک پینک رو از بیو اینستاگرامش حذف کرده و پیج بلک پینک رو انفالو کرده. بیچاره های بدبخت اونقدر بازدید گروهتون اومده پایین و اعضای گروهتون باهم کنار نیومدن که می‌آید به نسل ۵ هیت میدید بچه سال ها. متاسفم براتون. چون آلبوم هات سس ۳۰۰ میلیون بازدید خرد و جامپ ۱۰۰ تا خیلی ناراحت شدید؟ یا چون تو سال ۲۰۲۵ ماما رو برنده نشدید ولی بیبی مانستر شد ؟ یا چون به کنسرت بی تی اس دعوت نشدید ؟ یا چون رپ آسا رکوردش از لیست بیشتر شد ؟

    • Real kpoper
      5 می 2026

      عزیزم شما به تاکسیک های فندوممون توجه نکن این موزیک یا حتی این البوم کاملا با سلیقه مانستر ها بود و خیلی هم عالی بود به عنوان مانستیز و بلینک میگم کسی که میاد گروه هارو مقایسه میکنه واقعا احمقه خب قرار نیست که کاری که به مانستر ها مناسب باشه واسه بپ هم خوب باشه هرکدوم برای خودشون بهترینن تنها چیزی که این وسط هیت به گروه ها ایجاد میکنه تاکسیک ها هستن !

    • Mina
      5 می 2026

      کاری به هیچ کدوم از این قضایا ندارم به عنوان کسی که بیشتر از ۱۰ ساله کیپاپره بیبی مانستر اون موفقیتی که وایجی ازش انتظار داشت و نتونست به ارمغان بیاره . یادمه زمانی که هنوز دبیو نکرده بود این گروه میگفتن وایجی گفته یه گروه میخوام بدم که چهره هاشون مردم رو مجذوب میکنه و خیلی خاصن اصلا یه هندونه هایی زیر بغل گروه میزاشت بعد اینکه دبیو کرد دیدم یه گروه کاملا عادی مثل همه گروه های نسل ۵ تنها فرقش این بود که اعضاش خیلی بچه بودن ۹۰ درصدشون زیر ۱۸ بودن . الان کتس آی که دیرتر از بیبی مانستر دبیو کرده اندازه بیبی مانستر یا شاید بیشتر به موفقیت و معروفیت رسیده چون کوچلا رفته و کلی جایزه گرفته . گروه بیبی مانستر گروه خوبیه توی هم رده های خودش و نسل ۵ ولی همچنان بلک پینک تاپ ترین گروه دخترانه جهانه قابل قیاس نیستن این دو که البته از لحاظ سنی هم هست الان جیسو از چیکیتا ۱۵ سال بزرگتره باید ببینم این گروه میتونه در آینده رکورد های جهانی بپ رو بشکنه یا نه .

      • Kimia
        6 می 2026

        داشتن بالاترین ویو در گذشته دلیل بر تاپ بودن در زمان حال نیست. موزیک ویدیو Gangnam style از Psy بالاترین ویو رو بین آهنگای کیپاپ داره حدودا چهار میلیارد ویو خورده کلی هم جایزه برده و رکورد زده اما آیا خود سای الان تاپ ترین آیدل کیپاپه؟؟؟ قطعا نه!!!

        • اولیور
          6 می 2026

          وای کیمیا سعی نکن وانمود کنی تنها نقطه عطف بپ ویو یوتیوبه، باور کن همه میدونن بپ چطور تو اسپات، تیکتاک، یوتیوب موزیک، اینستا و میشه گفت تمام پلفترمای موسیقی تاپ گرل گروپاست.
          خودتو گول نزن عزیزم امار و ارقام غیر قابل انکارن

          • كيميا خزائي
            6 می 2026

            عزیزم هر چی بوده تموم شده رفته. خیلی وقته که گروه بلک پینک دیگه خیلی وقته جایزه ی درست و حسابی نبرده و توی مراسمات اخیر قبل از مت گالای اخیر اصلا هیچ جا دعوت نشدن و علنا اعضا دارن غیرمستقیم میگن که میخوان سولو کار کنن. پس دست از پریدن به گروهای جدید بردارید و برید فیوتونو بین اعضای بلک پینک انتخاب کنید و با همون یه نفر خوش باشید

          • Gd
            25 می 2026

            وقتی نت بود که تویه اسپاتیفای رتبه ۲۰۰ خورده ای بودن کتسای که انقدر بهش هیت میدید ۱۰۰ خورده ای بود

        • i got this
          6 می 2026

          می خوام بدونم الان بیبی مانستر که این همه درباره اش حرف میزنی چه موفقیتی به جز ویو یوتویوب یه دست اورده . !! تازه امار ها و حتی خود کره ای ها هم میگن که این ویو بالای 60 درصدش برای کره است . !! بشین سر جات بابا

          • Tia
            8 می 2026

            اتفاقا فندوم بین المللی بیبی مانستر بزرگتره چون بیشتر انگلیسی میخونن و به مزاق کره ای هاخوش نیومده تازه اعضای تایلندی و ژاپنی هم دارن که دیگه باعث میشه کره ای ها خیلی جبه بگیرن چون دنبالشون نمیکنی نمیدونی ولی بیمان ماما ۲۰۲۵ برنده جایزه محبوب ترین گرل گروپ شد و این همه جایزه و فندومی که انقدر سریع تونست به اندازه یک گروه نسل ۴ بشه اگر سلیقه تو نیست گوش نده و هیت نده به سلیقه بقیه احترام بگذار

        • .
          6 می 2026

          چی میزنی دادا . یه سری گروه های موفق نسل 4 هم نمیان خودشونو با بلک پینک مقایسه کنن حالا شما میاین بیبی مانستری که حتی به اندازه ی گروه های نسل 4 هم موفق نیست رو با بلک پینک مقایسه میکنید ؟!!! چه چیزااا

          • Yes
            7 می 2026

            دمت گرم همون

          • Tia
            8 می 2026

            اول بلینک ها اومدن بیمان رو با بلک پینک مقایسه کردن خوب معلومه نمیشه یک گروه نسل طلایی و با سابقه و با فندوم بزرگ رو با یک گروه نسل ۵ تازه کار و جوان که فقط دو سال قدمت داره مقایسه کرد ولی دلیل نمیشه هیت هم داد و دست کم شون گرفت

          • i got this
            9 می 2026

            خانوم تیا اولش که هیت نیست فقط واقعیته دومن که که امار ها مثل شما فکر نمیکنن با این همه چیز هایی که تو گفتی بازم هم بیبی مانستر بیشتر فندوم و ویوش رو از کره ای ها دارن حداقل نمی دونی دوتا سرچ یزن تا مطلع شی!

          • Tia
            9 می 2026

            خوب واقعیتت نصفه بود چون با خیلی از برند ها همکاری داشتن و هنوز اول کارن معلومه کارهای بین المللی بزرگی به گروه های نسل ۳ و ۴ میدن به نسل ۵ نمیدن
            بعدش هم من براساس داده های سایت های داخلی حرف نزدم که اطلاعاتشون مال صد سال پیش و از خودشون چرت و پرت مینویسن خود سایت های کره ای اینطور میگن و همینطور مردم کره تویه شبکه های اجتماعی و یوتیوب و خودمم با چندتا چت کردن میگن سلیقه ما خیلی گروه های گرل کراش نیست و دوست داریم بیشتر لیریک کره ای قالب باشه
            اگر ۶۰ درصد کره ای بودن که تور جهانی برگذار نمیکردن ینطوری اون همه فن نمیومد کنسرتشون در کشور های دیگه
            من فنشونم و طبیعتا درباره این چیزا بیشتر از تو اطلاعات دارم

      • Anna
        6 می 2026

        کتسی ای یک گروه بین المللی کی میخواید این رو یاد بگیرید برای همینه الان کوچلا اند و الان بیبی مانستر و ایلیت محبوب ترین و تاپ ترین گرل گروپ های نسل ۵ هستن و یک تنه در یک یا دو سال جایزه های رو درو میکنند

    • ...
      5 می 2026

      با حرفت مخالفم من هم بلینک هستم و هم مانستیز بعد اینا رابطمون خیلی خوبه نمیدونم چرا بعضی ها میان اینجا یه چیزایی میگن بخدا کل بیبیز بلینک هستن و بلک پینک هم دوستشون دارن اینکه اینا موفق هستن خودشون موفق شدن

    • Kimia
      5 می 2026

      من واقعا نمیفهمم چرا این بلینکای تاکسیک همه جا هستن. بخدا عقده ی توجه دارید هر سوشال مدیایی، هر گروهی، هر خواننده ای، هر مراسمی، هر کوفت و زهرماری باید یه چیزی بپرونید. می‌خوایم دو دقیقه برای بیبی مانستر کامنت بذاریم سر و کله اینا با همون سناریو همیشگی اصکی از کویینامون پیدا میشه. فیوتون یکی مثل جنیه که میگه من به اکسام فکر نمیکنم ولی اونا به من فکر میکنن هیچکسم نیست بگه آخه چجوری بهشون فکر نمیکنی ولی تو اهنگت بهشون اشاره می‌کنی والا اکسات یه ریز اشاره به تو‌ هم نکردن چه کای چه جی دی. فناشم که منتظر بودن موقع خوندن این پارت دوربین بره روی چشمای اشکی کای و هق هق زدن جی دی اما زهی خیال باطل !!! تیرشون به سنگ خورد شروع کردن اراجیف که چرا بقیه ایدلا واسه همه جز جنی موقع اجرا همراهی کردن لابد از حسودیشون بوده انگار نه انگار که حتی کل مراسم عین عزادارا داشت بقیه رو نگاه میکرد. ببخشید طولانی شد اما خواستم بگم اینه جلب توجهای رو مخ و چرتشون که یه تنه کل بلک پینکو زیر سوال بردن

      • یه نفر
        6 می 2026

        گرل دقیقا چطور بحثو از نقد البوم بیبیز و شباهت سبکشون به بپ کشوندی تو اکسای جنی و قضیه 𝗆𝗆𝖺 ؟؟؟
        زبانم قاصره

        • Kimia
          6 می 2026

          دقیقا برای بیان شدت عقده ای بودن یه سری از بلینکا که همیشه و همه جا باید اعلام حضور کنن و جالبه که حاضر نیستن گردن بگیرن

          • بیبی عنستر
            12 می 2026

            خب عزیزانم خوب گوش بدید !
            بلک پینک گروه فوق العاده ای بوده و اصلا با اسم کمپانی بالا نیومده، کاملا به تلاش و همت و استعداد خودشون بستگی داشته و از هیچ کسی هم کپی نکردند.
            بلک پینک بعد از هر آلبومی که میده، متاسفانه مونستیزها و بلک جک ها رو فشاری می کنه
            خب بیبیز که کاملا مشخصه با اسم کمپانی و ثروت اومدن بالا اخه مثلا استعداد رورا توی چی عه؟ فقط زیباست اون هم با میکاپ!! استعداد پاریتا چی؟ صدای به درد نخورش که با ثروت باباش این جوری ادیت میشه تازه (صدای واقعی اش معلوم نیست چیه) استعداد چیکیتا چی؟ خداییش بچه ۱۵-۱۶ ساله چی از خوانندگی حالیش میشه؟ مونستزها چی بیبی مان رو دوست دارید؟ قیفه زمخت و شخصیت رومخ روکا؟ صدای جیغ آهیون پیکمی؟ یا شاید رامی که انقدر طرفداراش کم بود فرار کرد از ناراحتی
            آهنگای بیبی مان کپی کپی کپی کپی از بلک پینک
            بلک پینک بعداز مدت ها برگشته با ددلاین و بورن تو شاین و سولوهاشون که از مجموع استریم های بیبی مانستر هر سولو بیشتر استریم داره
            درضمن پاک کردن اسم بلک پینک در نیم جیسو چقدر براتون مهمه… هر روز چیج جیسو رو چک می کنید؟ وای خب معلومه دوست دارید چهره ی نچرال و زیبا، صدای خاصش رو هر روز ببینید و بشنوید!
            بلک پینک وقتی دوسال دبیو کرده بود تمام جهان میشناختنشون کلی جایزه برده بودن، مراسم دعوت شده بودن اما بیبیزتون نزدیک سه ساله دبیو کرده.. از ایلیت بی استعداد کپی کار کمتر جایزه و برد داره.
            هی دوستی که گفتی خداروشکر نیوجینز و بیبیز امسال توی مت گالا نبودن….
            اخه جانم نیوجینز کیه؟ بیبی مانستر کیه؟ کسی میشناستشون؟ نیوجینز رو که خدا بیامرزه نابود شده
            مت گالا جای خواننده های محبوب، با استعداد و کاریزماتیک مثل جنلیسا و چهسو عه
            فازتون چیه؟
            نکنه میخواید چیکیتا ۱۵ ساله بیاد وسط اون همه بازیگر و خواننده هالیوودی
            اصلا چیکیتا آسا آهیون پاریتا روکا رورا رامی سفیر برندی هستن که برند لباسشون رو براشون اوکی کنه یا باید از گداهای سرکوچه لباس مت گالا بگیرن؟
            مونستیزها برید کشکتون رو بسابید!

        • Tia
          8 می 2026

          اصلا این آلبومی که شباهت نداره به سبک ب‌پ رو چطور بحثش رو کش دادید که کار به اینجا برسه

          • Nora
            24 می 2026

            این دوستتون [بیبی ..‌] ثابت کرد میزان تاکسیک بودن فندوم بلینک رو و نگید ما که هیت نمیدیم اول به قیافه های قبل دبیو نگاه کن که بدون آرایش هستن و زیبایی طبیعی دارن بعدش هم قبل بلک پینک توانی‌وان بوده که خیلی ها وقتی بلک پینک دبیو کرد گفتن از توانی‌وان کپی میکنه الانم همون اش و همون کاسه
            بلک پینک از اول وجود نداشته که تازه وایجی از قبل گروه های بزرگ و پرافتخاری دبیو داده بود و وقتی ب‌پ دبیو کرد بخاطر اسم گرل گروپ جدید وایجی به چشم اومد
            همشون زحمت کشیدن برای به اینجا رسیدن چه نسل قدیم چه جدید
            ایلیت کانسپت رویایی داره و نیوجینز کانسپت گروه های نسل۲ و نوستالژیک و هم بیبیز و هم ایلیت جایزه های زیاد و متفاوتی بردن طبیعتا مت گالا ایدل های تازه کار رو دعوت نمیکنه نه اینکه اون ها چیزی کم داشته باشن و همینطور طبیعیه که استریم ها و ویو های یک گروهی که ۱۰ سال از دبیوش گذشته از یک گروهی که تازه دوساله دبیو کرده بیشتره
            اصلا هم ضایع نیست که یک نفرید یا دارید از اطلاعات کامنت قبلی اسکی میرید با گفتن چیکیتای ۱۵ ساله جهت اطلاع چیکیتا ۱۷ ساله است

          • Gd
            25 می 2026

            خطاب به بیبی عنستر
            میبینم قاتل های سولی هنوز لیست قتل شون رو تموم نکردن

          • (*_*)‌
            25 می 2026

            بیبی … جهت اطلاعت این آلبوم با همکاری اسا و جنی نوشته شده و قبل دبیو دخترا جنی و لیسا هم ارزيابي شون کردن و تعریف کردن ازشون داری تازه خود اعضای بیمان بلینک هستن و بخاطر همین در وایجی دبیو کردن و کنسرت‌های ب‌پ هم میرن تو داری به هم فندومی های خودت و کسایی که ایدل های خودت تحسین کردن هیت میدی

          • bunny
            27 می 2026

            جناب (بیبی X) یه تنه میزان تاکسیکی فندوم بلینک رو بالا بود،همون رورایی که می گی فقط یه زیبایی با آرایش داره داخل همه چیز(تاکید می کنم همه چیز) از کویین جیسوتون بهتره.اون آهیونی که پیکمی و جیغ جیغو خطابش می کنه تنها ایدل کمپانیه که 4 اکتاو می خونه و چجوری به اون پیکمی ولی به X که کلش شیکه پیکمی نمی گی؟ اسم هم نبردم چون خودت فهمیدی کی رو می گم.برای من حرف از با پول کمپانی بالا اومدن می زنی ولی اگه بیگ بنگ و توانی وان نبود بپ هم انقدر موفق نمی شد.خیلی ها موقع دبیو بپ گفتن از توانی وان کپی می کنه و الانم همونه وضعه.و راستی واقعا شعور نداری بیماری رو به سخره می گیری؟ تربیت نشدی؟ قابرو برای فیوت و فندومت نذاشتی.همه گروه ها تلاش کردن برای رسیدن به موقعیتشون و تنها تلاشت برای پایین بردن بمان هیت دادن داخل سایت ایرانیه.راستی تو که حرف از چارت می زنی یه نگاه بکن به چارت ها ببین که جلوتره،مونستیز هم نداریم مانستیز عه،چقدر ابسسد بمان ـی که شغل پدر ریتا هم بلدی اما یچیزی رو خیلی کپی کردی از کامنت های بالا،کیتا ۱۶ سالش نیست،۱۷ سالشه
            بلینک تاکسیک برو go رو استریم بزن از rude گروه روکی h2h عقبه

    • 𝓓𝘦𝘯𝘢
      6 می 2026

      خواستم بگم هات ساس سینگل ترک بود نه آلبوم و اینکه ضعیف ترین ام وی بیبیز محسوب میشه و همین الانشم میلیونی از جامپ عقب تره.. احساس نمیکنی بعنوان یه مانستیز زیادی میس اینفو داشتی؟ باشه حالا ما که باور کردیم شما بیبی مان فنی و عضو فندوم 𝗑 نیستی

      • Roma
        6 می 2026

        هات ساس سلیقه ما ایرانی ها نبود ولی دلیل نمیشه بقیه ملیت هاهم همین فکر رو کنن اول که اومد تویه یوتیوب که ترند شد و ۳۸ موزیک برتر یوتیوب بود

        • 𝓓𝘦𝘯𝘢
          7 می 2026

          عزیرم بحث سر سلیقه و دوس داشتن نیس وگرنه من خودم کلی باهاش حال کردم.. یکی اون بالا میگه هات ساس بیشتر جامپ ویو خورد منم یادآور شدم که پرویو ترین ام وی پارسال جامپ بود.. چون فن یه گروهی هستین دلیل نمیشه بیاین اطلاعات غلط بدین

      • بلیتز
        6 می 2026

        بهت پیشنهاد می‌کنم لیست ما ملی شال ۲۰۲۵ رو چک کنی اونوقت میفهمی ببینم ها چرا عقده این.

  11. Kpoper
    5 می 2026

    عزیزان لطفا همه‌ی بلینک هارو یه جا نزارید ما بدبدخت چیکار کردیم من که به شخص هم مانستیز هم بلینک و هم مای و ارمی هستم چیکار کنم این موزیک ویدیو کاملا با استایل مانستر ها مناسب و مافیایی و زیبا بود بلینک های تاکسیک بی زحمت لطف کنن اسم همه رو بد در نیارن از خودشون حرف نزنن ایدل هامون هم بد نشون داده میشه با این کارشون ‌‌‌… به قول کاربران عزیز این کار وایجی هست نه بپ تقصیر داره نه مانسترها و به نظر من هم هرکدومشون بهترین های خودشون هستن و من به دخترام افتخار میکنم (اگر شما هم مثل من فکر میکنید چه خوبه که هم نظریم :))

  12. Hanni
    5 می 2026

    واقعا شما بلینک ها دارید به همه گرل گروپ های موفق هیت میدید اول توایس و بعد نیوجینز که احتمالا خیالتون راحت شد رفتن چون نیوجیز رکورد های بلک پینک رو شکسته و حتی رکورد های بیشتری هم زده اگر می‌ماند احتمالا الان خیلی از بلک پینک جلو تر بود و حالا نوبت بیبی مانستر شد خوبه حالا هوبه های بلک پینک اند باید حمایتشون کنید یکم از آرمی ها یاد بگیرید که انقدر هوای cortis رو دارن

    • Kimia
      5 می 2026

      اینا کمبود توجه دارن. وگرنه هیچ فندومی ندیدم اینقدر سرش توی چیز بقیه باشه

      • ghazal
        6 می 2026

        هیچ فندومی رو نمیشناسی که انقدر فضول باشن؟
        من میشناسم:غارمی
        فقط از گروه هایی حمایت میکنن که a*slick بتس رو بکنن مثل کورتیس که حتما باید هزاران بار به بتس توی لایو تعظیم کنن مگه اینکه مارکتینگ کمپانی جواب بده و ارمی حمایتشون کنه.

        • Dorsa
          6 می 2026

          لاقل BTS میدونه باید به تاکسیک های فندومش بگه بس کنن و به بقیه فندوم ها احترام بگذارند ولی بلک پینک انگار نه انگار و روز به روز تعداد تاکسیک های فندومشون اضافه میشه
          من مولتی فنم و به جرات میگم بلینک بیشترین تاکسیک فن ها رو داره درباره هر گروهی باشه سریع میان میگن بلک پینک بهترینه و کسی به پای بلک پینک نمیرسه فلان بی‌سار

          • Mina
            6 می 2026

            کوچلا رفتن هیچ ربطی به بین المللی بودن نداره مگه بلک پینک بین المللی بود که رفت کوچلا یا حتی لسرافیم دوسال بعد دبیوش رفت کوچلا که گند زد برگشت بدترین اجرای کوچلا رو داشت . bm هم الان دوساله دبیو کرده ولی بجز جشنواره های داخلی هیچ جشنواره خارجی ای نرفته این واقعا یه شکست بزرگه چون الان ۶۰ ۷۰ درصد طرفدار های گروه های کیپاپ بین المللی هستن.
            با اینکه نسل ۵ موفقه ولی هنوز همه منتظر کامبک های نسل ۳ هستن.

        • Al
          25 می 2026

          حرف کم میارید برا دفاع سریع بحث رو می‌برید سمت اینکه طرف آرمی عه نه عزیز انقدر فندومتون همه جا کامنت های زیبا داده دیگه همه میدونن چه ادم هایی هستید

    • ...
      5 می 2026

      من هم بلینک هستم هم مانستیز با حرفت موافقم ولی همه مثل هم نیستن الان یکی ممکنه مثل من باشه

    • Kiiikiii
      6 می 2026

      وای عمو چقد چرت و پرت میگی سر از هم پاشیدن نیوجینز دیدیم چطور دخترای بپ ساپورتشون کردن لازم نیس بیای اراجیف به هم ببافی ..و اینکه ارمی عزیز الان مثلا فن نیوجینز ی نه؟ اشکال نداره فقط اسم هانیو اشتباه نوشتی دفعه بعد که خواستی با اسم بقیه فنوار درست کنی حداقل ظاهر سازی بلد باش!

      • Hanni
        6 می 2026

        این هانی اون هانی با معنی عسل نیست گلم و اسم هانی نیوجینز یه سرچ کنید میفهمی و بعدشم من به عنوان بانی تا حالا ندیدم ب‌پ چیزی از نیوجینز بگه و نه خیر من آرمی نیستم ولی دیدم چطوری از cortis حمایت میکنن
        کی داره فن وار راه میندازه بلینک های تاکسیک مثل تو

      • Lily
        6 می 2026

        نه بابا تازگی اسم فندوم kiikii هم بانی گذاشتن و ما نمیدونستیم:)

      • Hanni
        6 می 2026

        تو اگه بانی بودی واقعا میدونستی اسم هانی نیوجینز اینطوری نوشته میشه و اون هانی به معنی عسله احتمالا به بلینک هستی که میخواهی خودت رو بانی جا بزنی تا من رو مثلا ضایعه کنی جهت اطلاعت تمام مدت بانی بودنم بپ هیچی درباره نیوجینز نگفت چرا وقتی هوبه های خودش رو ساپورت نمیکنه یه گروه از کمپانی رقیب رو ساپورت کنه
        نه تنها اوضاع خوب نشده بین بلینک و بانی بدتر هم شده الان بلینک ها هرچی دلشون میخواهد میگن به خصوص از وقتی دنیل رفته

      • Hanni
        6 می 2026

        اگر بانی بودی میدونستی هانی اسم یکی از اعضای نیوجیز و اینطور نوشته میشه گلم

      • Hanni
        6 می 2026

        اگر واقعا بانی بودی میدونستی هانی اسم یکی از اعضای نیوجینز هست و اینطور نوشته میشه
        احتمالا یه بلینک تاکسیک هستی چون ب‌پ هیچوقت از نیوجینز چیزی نگفته چرا بیاد یک گروه از کمپانی رقیب رو ساپورت کنه وقتی هوبه ی خودشون رو ول کردن
        اگر از بیمان خوشت نمیاد به اهنگ هاشون گوش نده دیگه چرا هیت میدی بهشون

      • Naela
        6 می 2026

        اگه بانی بودی میدونستی هانی که نوشته اسم یکی از اعضای نیوجینزه اول سواد خودتو ببر بالا بعد به بقیه بپر

      • Kiiikiii
        7 می 2026

        گلدختر 𝗁𝖺𝗇𝗇𝗂𝖾 درستشه و اینکه میدونم به معنای عسل نیست واقعا چشم بسته غیب گفتی.. درضمن کی کی نیک نیممه و منظورم گرل گروپ کی کی نیس.. چهار ساله فن نیونجیزم لازم نیس کسی که ریخته زیر پست بیبی مانستر داره به بپ میپره بهم یاد بده اسم بایست چطور نوشته میشه

        • Hanni
          7 می 2026

          عزیز یه گوگل کن میفهمی اینطوری نوشته میشه اگر واقعا بانی ‌ای وقتی لایو یا پستی ازش بود میدیدی اسمش چطور نوشته میشه اون وقت ۴ ساله ادعای بانی بودن هم میکنی تابلوئه بلینکی انقدر سنشون رو به سینه میزنی بعدشم اول ببین کدوم فندوم به کدوم فندوم پریده خوبه خودت میگی پست بیبی مانستر نه بلک پینک

          • 𝖡𝗎𝗇𝗇𝗒
            8 می 2026

            وای دعوا نکنین داداشیا هردو شکلش درسته.. هم 𝗁𝖺𝗇𝗇𝗂 هم 𝗁𝖺𝗇𝗇𝗂𝖾 بعضی جاها اولی رو استفاده میکنن بعضی جاها نه.. از لحاظ گرامری دومی درست تره ولی اولیش بیشتر رایجه

        • هلیا
          7 می 2026

          حاجی من که فن‌شون نیستمم میدونم اینطوری که تو نوشتی نیست بنده خدا درست نوشه هانی رو الان سرچ کردم اون مدلی که اون نوشته درسته

        • خسته از فن وار
          7 می 2026

          میشه هم تو هم اون هانی عه جمع کنید از زیر نظرات بیبیز برید بخش نظرات نیوجینز فن وار کنید
          الان خدایی بحثتون سر اسم و اینکه کی بانیه اصلئه‌‌ چه ربطی به بیبیز داره اخه

  13. الیس
    5 می 2026

    لطفاااا البوم جدید کپلرم بزاریددددد

    • Arash Mohamadi
      5 می 2026

      پیدا کنیم حتما!
      هر آهنگ جدیدی که از خوانندگان محبوب پیدا می‌کنیم رو قرار می‌دیم.

      • Mina
        5 می 2026

        سه چهار سال پیش که نیوجینز دبیو کرده بود میگفتن اینقدر خفنه قرار از بپ و بی تی اس بزنه بالا تازه این خبرا رسمی بود ولی هیچکدوم از این اتفاقا نیوفتاد . یا یادمه چهار پنج سال پیش میگفتن اسپا قراره دنیای کیپاپ رو متحول کنه قراره کیپاپ بر مدار اسپا بگرده ولی این اتفاق هم نیوفتاد . هیچ گروهی قرار نیست جای گروه دیگه رو بگیره یا کیپاپ رو متحول کنه زیاد حرص نخورید.

        • Siana
          6 می 2026

          کرده دیگه الان چند تا گروه دارن مثل نیوجینز موزیک ویدیو و اهنگ میدن
          اسپا هم کاری کرد هوش مصنوعی بشه اصل ساخت موزیک ویدیو ها و الان تعداد گروه های مجازی کی پاپ همین طور داره بالا میره مثل Plave داره با گروه های واقعی رقابت میکنه

          • Mina
            6 می 2026

            نه نیوجینز هیچوقت نتونست جای گروه هایی مثل بپ و بی تی اس رو بگیره کسی هم ازش اسکی نرفته صرفا این کانسپت تو کیپاپ معروف شد . الان الیت که کانسپتش مثل نیوجینزه خیلی از نیوجینز معروف تره.
            منظور من اینکه قراره همه چیز بر مدار اسپا بچرخه این بود که کلی اهنگ ترند جهانی قراره بدن و همه کیپاپ رو با اسم اسپا بشناسن ولی دیدم اصلا این اتفاق نیوفتاد البوم قبلیشون هم تقریبا یه شکست بزرگ بود.

        • Lol
          17 می 2026

          قشنگ واضحه یه بلینک تاکسیکیی که چشم دیدن موفقیت بقیه گروه هارو نداره

  14. Mina
    5 می 2026

    کاش کمپانی های کره ای بفهمن با استفاده از فرهنگ کشور های مختلف زدنش به نام خودشون تو اهنگا قرار نیست موفق بشن . اون کل کشیدن اخر اهنگ یعنی چی واقعا تو یه اهنگ کره ای . کل این اهنگ وایب هندی و عربی میده همه هم میدونن کل کشیدن مخصوص عرب ها و خاورمیانه ای هاست مگه کره ای ها کل کشیدن دارن ؟؟؟ اونم تو اوج اهنگ که کل کشیدن هم تو مواقع اوج عروسی و جشن ها اتفاق میوفته تو کشور های خاورمیانه ای . بعد حالا هر کشوری گروه خودش رو بده میگن دارن از کره و کیپاپ تقلید میکنن پس کره تقلید میکنه کاملا فرهنگ یه کشورو هیچی نمیشه بقیه کشورا بخوان گروه موسیقی خودشون رو بدن میشه اسکی رفتن از کیپاپ.

  15. ghazal
    6 می 2026

    مگه میشه ارمی زیر هر پستی که حتی مال بپ هم نیس به بپ هیت نده. اخه چیکیتا و جیهوپو میچسبونی به بپ برو بدبخت توهمی.
    اگه هیت و فن واری باشه بین بپ و بیبی مانه انقدر خودتونو نندازید وسط اجوماها.

    • Lana
      6 می 2026

      پس خودت اعتراف میکنی شما بلینک ها همش فن وار راه میندازین
      اینجا جای هیت و فن وار نیست عزیز جون اینجا برای کسایی که فن بیمان اند اگر میخواهی هیت و فن وار راه بنداز بفرما برو

      • جسیکا
        7 می 2026

        چرا اینجا همه از کاه کوه میسازن؟ چرا منظور همو نمیفهمین؟ عزیزم نمیگه اومده اینجا فنوار راه بندازه فقط میگه اگه بین دوتا فندوم فنواری باشه لزومی نداره بقیه فندوما خودشونو قاطی کنن..فهمیدن چن تا جمله اینقد سخته ؟

        • Lana
          7 می 2026

          منم میگم اصلا نباید فن واری وجود داشته باشه مخصوصا بین بلینک و مانستیز خیر سرمون گروه هامون از یک کمپانی اند و سونبه‌ و هوبه های هم به قول خودت همه بد منظور هم رو میفهمن

  16. منیر
    6 می 2026

    مشکل اینجاست که خیلی از مثلا حامیان بیبی مان فقط ارمی ان که میخوان جبهه مقابل بپ باشن و گرنه از حمایت چیزی سرشون نمیشه که. فقط هم گروه های هایب که یا با بتس فیت دادن یا هزاران بار منشنشون کردن رو ساپورت میکنن دریغ از اینکه اینا همه اش مارکتینگ کمپانی هایبه نه واقعا احترام و علاقه.
    kimia برو انقدر گ*ه بپ رو نخور همه میدونیم تو ارمی ای نه مانستیز.

    • فیزی فراگ
      6 می 2026

      بنظرم تو اول برو اسمت رو درست کن.

      • اولیور
        7 می 2026

        سطحت به جواب دادن نرسید اسمشو بولی کردی؟ بابا باریکلا

    • Al
      25 می 2026

      شما بلینک ها چرا توهم توطئه دارید یعنی هر کی از بلک پینک و بلینک دفاع نکنه و خوشش نیاد آرمی عه؟

  17. sima
    6 می 2026

    کیمیا رو میبینم خندم میگیره واقعا
    انقدر حرص نخور دختر خوب نیس برات.
    خوبه دخترا پر منشن ترینای مت بودن تو از پشت گوشی لم دادی بهشون میگی خز و خیل

    • Mahouka
      6 می 2026

      شما بلینک های تاکسیک همه غم تون اینکه یکی گروه مورد علاقه اش غیر بلک پینک باشه حتی به ایدل هایی که الگوشون و علاقشون یک گروه دیگه است مثل وونهی که گفت توایس رو دوست داره می‌پرید در صورتی که توایس هنوز داره به عنوان یک گروه کار میکنه و هنوز داره همینطور میدرخشه

      • آزمودیوس
        6 می 2026

        متاسفانه همه ی بلینک ها همین قدر تاکسیکن. نمیخوان قبول کنن که بلک پینک دیگه مثل قبل با استعداد و محبوب نیست. الان گروه هایی مثل بیبی مانستر و نیوجینز خیلی استعداد داشتن ،اما بلینک ها همش سعی میکنن بنشون کنن/کردن.چرا نمیتونید قبول کنید که بلک پینک دیگه یک گروه نیست؟ اون ها الان جیسو و جنی و رزی و لیسا هستن.دیگه بلک پیامکی در کار نیست

    • Kimia
      6 می 2026

      هر موقع که کم میارید شروع میکنید ادای ریلکسارو درآوردن ولی بی فایدس :))) وحشی بودنتون توی کل کیپاپ زبانزده
      در مورد مت کالای هم بپذیرید که واقعا خز ظاهر شدن بلینکا خودشونم پشماشون ریخته مخصوصا از میکاپ جنی. سری بعدی که خواستید تهمت کپی و اصکی بزنید کوییناتونو به یاد بیارید که با با سی سال سن و کمپانی های مستقل هنوز اختیار کامل روی ظاهرشون ندارن که توقع دارید بیبی مانستر که اول راهن بتونن جلوی کارای وایجی وایسن

    • Saja
      6 می 2026

      تو چرا جمع نمیکنی از زیر نظرات بیبی‌مانستر بری پیش بلک پینک و ما رو به حال خودمون بزاری و این فن وار مسخره رو تمام کنی

    • U
      25 می 2026

      ببخشید که کارینا و نینگ‌نینگ منشن شون از جنی و لیسا بالاتر بود

  18. 𝘓𝘰𝘳𝘢
    6 می 2026

    منی که میدونم همه تون این زیر بلینک و آرمین ولی نمیتونم ثابتش کنم

  19. 𝓓𝘦𝘯𝘢
    6 می 2026

    کاربر کیمیا یه جوری دیفند میکنه هرکی ندونه میگه بیبی مان صد هیچ گرل گروپاره زده.. منم استعداد و پتانسیل دخترای بیبی مانو تحسین میکنم ولی احساس میکنم بعضیا دچار توهم و خودبزرگ بینی شدن، حداقل بزارین بیبی مان نیوجینز و توایسو کنار بزنه بعد بپ رو منش کنین خیلی مسخره این خدایی
    در ضمن فندوم 𝗑 بیخودی پای نیوجینزو وسط نکش همه میدونیم این اواخر فندوماشون رابطه خوبی باهم داشتن برو سوییمو استریم بزن حداقل آخر این ماه میلیونی ریزش نکنه

    • Kimia
      6 می 2026

      اونی که دچار توهم و خودبزرگ بینی شده خود شما بلینکای متعصبید که فکر میکنید کل آیدلای کیپاپ افتادن دنبال بلک پینک و ازشون تقلید میکنن. در جریان باش که اولین کسی که این بحث رو اینجا شروع کرد یه بلینک بود که ادعا کرد آهنگ چوم شبیه آهنگای قدیمی بلک پینکه !!! منم هیچ اسمی هیچ جا از نیوجینز نیاوردم که الکی حرف میزنی. انگار بانیا هم دارن از بلینکا برای تاکسیک بازی الگو میگیرن

    • Hana
      6 می 2026

      کی گفت بهترینه حالا تازه دو ساله اومدن و جای پیشرفت دارن و هنوز باید چند سال بگذره تا مثل گروه های قدیمی نسل ۵ هم خودش رو اثبات کنه ولی نمیشه منکر شد که بیمان و ایلیت و کیس اف لایف و هارت‌توهارت از تاپ گرل گروپ های نسل ۵ ان چرا وقتی خودتون بد می‌فهمید الکی میتوپید به ادم
      من خودم بانی ام و باید خجالت بکشید داری از بلینک های تاکسیک دفاع میکنی تازه کجا اوضاع با بلینک ها خوبه همین الان تو سایت های مختلف بلینک های تاکسیک هنوز دارن به نیوجینز بد و بی راه میگن

    • Hanni
      6 می 2026

      هیچ کس نگفت بیمان بهترین گرل گروپ کی پاپ ولی کنار آیلیت و هارت‌تو‌هارت جزء تاپ گرل گروپ های نسل ۵ هستن معلومه هنوز گروه های نسل۵ خیلی کار دارن تا جایگاهشون اثبات بشه و بتونن به گروه های قدیمی برسن
      شما هم جای هیت دادن برو بچسب به گروه خودت
      تو از داری از بلینک های تاکسیک دفاع میکنی نه نیوجینز برای همین من از دخترا دفاع کردم فیک بانی

    • 𝓓𝘦𝘯𝘢
      7 می 2026

      کیمیا من نه بلینکم نه بانی فقط تحمل حرف مفت زدنو ندارم تا اونجاییم که دیدم یه بنده خدایی اومد گفت منو یاد اهنگای بپ میندازه بعدشم این بحث مسخره شروع شد در ضمن سر قضیه نیوجینز منظورم با تو نبود و وقتی حرفی از نیوجینز نزدی دلیلی نداره فک کنی طرف حسابم تویی
      قبول دارم اون بالا تاکسیک بازی در آوردم ولی وقتی دارین دیفند میکنین منطقی دیفند کنین نه اینکه بیاین نفوذ بپ رو زیر سوال ببرین چون واقعا قابل انکار نیست

      • Kimia
        8 می 2026

        در جواب Dena : کجاش غیر منطقی بود ؟؟؟؟ خوبه بلینک نیستی و اینجوری رفتار می‌کنی !!! فراموش کردم بگم همون زیر همون کامنتی که میگی یه نفر دیگه هم گفت که بیبی مانستر از بلک پینک بالا می‌ره هنوزم کامنتش هست میتونی بری ببینی. من هیچ جا نگفتم بلک پینک از بیبی مانستر کوچیکتره یا پایینتره اون موقع که بقیه داشتن خوندن نوشتن یاد میگرفتن من خودم کیپاپ رو با بومبایا بلک پینک شناختم‌که تازه منتشر شده بود. اما هر شخصی گروهی یه دوره ای داره که بالاخره تموم میشه و بعدیا میان به جاش. بلک پینکم داره با اختیار خودش فعالیتشو کم می‌کنه و اعضا میرن روی فعالیتهای شخصی!!! تا جایی که یادمه هر کدوم از موزیکای سولو از آلبوم گو محبوبیت و ویوی بیشتری گرفتن حالا الان که همه چی قطع شده نمی‌دونم دیگه. سبک بلک پینک و بیبی مانستر هیچ ربطی به هم نداره فقط کمپانی هاشون یکیه. اهنگ چون و موزیک ویویوشم کوچکترین کپی یا اصکی نداشت من بالای ده بار دیدم و گوش کردم. اگرم تا قبلش کپی وجود داشته از سمت وایجی بوده که چه بخواید چه نخواید یه کمپانی توی شکل گیری و ادامه یه گروه تاثیر بالایی داره و این برای همه گروهای یه کمپانی صدق می‌کنه. پس اگر کسی واقعا براش مهمه که بلک پینک خاص بشه و ازش کپی نشه بره یقه وایجی رو بگیره در غیر این صورت مشخص میشه که فقط عقده مونده رو دلش
        راستی یادم رفت بگم که حرف مفتم خودت میزنی تو اگر مشکل با حرف بخصوص من داشتی زیر هر کامنتم می‌تونستی راحت بگی

    • U
      25 می 2026

      من کامنتی ندیدم بگه بیمان بهترین گرل گروپ که اینطوری برا خودتون میبرین و میدوزین و این توهمه اینکه هرکی از بلک پینک بدش میاد آرمی عه رو از کجا میارید اخه

  20. Kiiikiii
    6 می 2026

    دوستان عزیزی که ریخیتین این پایین لطفا از نیوجینز بکشین بیرون ما بانیا به اندازه کافی دغدغه داریم واقعا دیگه لازم نیس یه مشت آرمی و مانستیز بیان با اسم بانی دیفند کنن.. ما هیچ مشکلی با بپ نداریم شمام اگه مشکلی دارین خودتون حلش کنین اینقد نیوجینزو منش نکنین کاراتون خز شده واقعا

    • Hana
      6 می 2026

      تو خودت برو سراغ گروه خودت اگر بانی چرا اسمت ، اسم گروه kiikii یه؟ تقصیر رو ننداز گردن مانستیز ها که فقط اومدن به اهنگ گروه مورد علاقشون گوش کنن یهو میبینن بلینک ها هیت میدن

      • Kiiikiii
        7 می 2026

        برادر من پنج ساله نیک نیمم کی کیه (محض اطلاعات اونموقع هنوز دبیو ام نکرده بودن) در ضمن طرفدارشونم نیستم. طرف حسابم با اون یه عده آدمی بود که خودشونو مانستیز جا زدن نه شما که اومدی اهنگتو گوش کنی تو به خودت گرفتی مشکل من نیست

      • 𝑀𝑒𝑙𝑙𝑎𝑛𝑦
        7 می 2026

        وای طرف بانیه دوس داشته اسمشو یه چیز دیگه بزاره به تو چه واقعا؟ وقتی میگم جماعت فاقد قدرت تفکرن منظورم یه همچین چیزیه

        • Hana
          7 می 2026

          من چه میدونستم نیک نیمش شبیه اسم یک گروه کیپاپ خوب
          بعدشم منظورم اینکه چرا از صدتا فندوم اومدید ریختید بخش نظرات ب‌م و دارید فن وار میکنید و اگر دوست نداریم این گروه رو برید به گروه مورد علاقه خودتون گوش کنید جای فن وار درست کردن

    • Waewy
      25 می 2026

      چرا دقیقا یکی باید این کار رو کنه وقتی بانی نیست؟ تصور اشتباهت دقیقا مثل بلینک هایی که فکر میکنن هر کی از بلک پینک بدش میاد آرمی هست و توهم توطئه دارن

  21. جنیفر
    6 می 2026

    کامنتارو خوندم یه سری چیزا برام جالب بود
    مثلا چسبیدین به سولو کارکردن ممبرای بپ ، الان واقعا 𝗐𝗍𝖿 ؟
    الان بنظرتون این بده که کریر سولوی ممبرای بپ رشد چشمگیری داشته و استریمای انفرادی شون از گروپای کیپاپم جلو زده؟ اگه نمیدونین باید بگم اینکه یه آرتیست بطور انفرادی تولید محتوا میکنه نشونه استقلال حرفه ای شه .. چیزی نیس که بیاین باهاش بولی کنین درواقع برای بلک پینک یه جور نقطه عطف

    • Dreamer
      7 می 2026

      بسه دیگه مگه اینجا بخش نظرات ب‌پ همش درباره اش حرف می‌زنید
      منظور کامنت هام این بوده سولو کار کردنشون باعث شده حتی معروف تر و محبوب تر هم بشن از زمان گروهی اگر خیالت راحت شد لطفا برو اگر از بیمان خوشت نمیاد و هیت نده

      • جنیفر
        7 می 2026

        وای عمو بین حرفام هیت دیدی؟
        درضمن بحث بپ تو کامنتا قبل از من شروع شده و به من ربطی نداره

        • Dreamer
          7 می 2026

          خوب شما دیگه ادامه نده منطورمم این بود اینجا بخش نظرات البوم بیمان هست نه ب‌پ که انقدر پر شده کامنت ها درباره ب‌پ

    • Waewy
      25 می 2026

      الان جایه اینکه فکر کنی اینجا کامنت های البوم بیبیز و چندتا بلینک دارن بولی میکنن بیبیز رو این به چشمت اومده که [منطقی نیست بلک پینک رو بولی کنید!]

  22. Mia
    6 می 2026

    کی به نیوجینز چیزی گفت حالا اگر فن نیوجیزی اینجا چیکار میکنی
    ما مانستیز‌ های بیچاره اومدیم البوم گروهمون رو گوش کنیم می‌بینیم از صدتا فندوم مختلف ریختن دارن هیت میدن وقتی هم میایم دفاع کنیم میگن شما شروع کردید
    میشه خواهشا ول کنید برید از هیت دادن چی نصیبتون میشه برید آهنگی که دوست دارید گوش کنید

    • Alone
      7 می 2026

      خطاب به مینا اره کوچلا رفتن ربطی به گروه بین المللی بودن نداره ولی دیدی از نسل ۵ گروهی رو برای کوچلا انتخاب کنن؟
      و بخاطر موفقیت نیوجیز کانسپتش محبوبیت پیدا کرد و خیلی از کمپانی ها این رو پیش گرفتن و اسپا باعث ورود هوش مصنوعی به کی پاپ شد به هر حال حتی اگر البوم جدیدشون خوب نبوده باشه
      خطاب به اون هایی که کامنت هارو بد میخونن و برداشت خودشون رو میگن هیچ کس نگفت بیمان بهترین گروه دخترونه‌ست ولی تو نسل ۵ کنار چندتا دیگه تاپترینن و بلک پینک هم بهترین گرل گروپ تاریخ نیست این عنوان متعلق به یک گروه آمریکایی سه نفره چند سال پیش فعال بودن هست

  23. Canny
    6 می 2026

    کی به نیوجینز چیزی گفت حالا اگر فن نیوجیزی اینجا چیکار

    میکنی ما مانستيز های بیچاره اومديم البوم گروهمون رو گوش کنیم میبینیم از صدتا فندوم مختلف ریختن دارن هیت میدن وقتی هم میایم دفاع کنیم میگن شما شروع کردید میشه خواهشا ول کنید برید از هیت دادن چی نصیبتون میشه برید آهنگی که دوست دارید گوش کنید

  24. سمانه
    6 می 2026

    کی به نیوجینز چیزی گفت حالا اگر فن نیوجیزی اینجا چیکار میکنی ما مانستيز های بیچاره اومديم البوم گروهمون رو گوش کنیم میبینیم از صدتا فندوم مختلف ریختن دارن هیت میدن وقتی هم میایم دفاع کنیم میگن شما شروع کردید میشه خواهشا ول کنید برید از هیت دادن چی نصیبتون میشه برید آهنگی که دوست دارید گوش کنید نظر شما بعد از تائید نمایش داده میشود.

  25. فیزورولی
    6 می 2026

    اکسو از همون روز اول دبیو بیبی مانیتر به بیبی مانستر لقب دختر های اکسو رو دادن.پس نترسید کسی قرار نیست جای اون چهار تا دختری که الان حتی یک گروه محسوب نمیشن رو بگیرن.واقعا حیف که اینترنت ملیه و به جای دانلود از اسپاتیفای مجبورم از ی سایت پر از ببینم تاکسیم و بچه سال که احتمالا حتی بالای ۱۵ سالسون هم نیست دانلود کنم. چرا از وقتی بی تی اس و اکسو از بیبی مانستر حمایت کردن بلینک ها آنقدر هیت میدن؟ واقعا که

    • Mina
      6 می 2026

      چه ربطی داره مگه همه بلینکا تاکسیکن من به اندازه سن این بچه ها کیپاپر بودم ۱۰ ساله بلینکم .
      تقریبا میشه گفت بلک پینک و بی تی اس اسطوره های کیپاپ حساب میشن از لحاظ معروفیت ترند شدن اهنگ ها . البته جای اکسو و گرلزجنریشن هم محفوظه . هیچ کس قرار نیست جای گروه دیگه ای رو بگیره مگه اینکه اون گروه دیگه از سن فعالیتش گذشته و کنار گذاشته شده باشه.

  26. تا ابد بلینک
    6 می 2026

    بابا دست از سر کچل بیبی مانستر بردارید . حاجی اومدم از آلبوم لذت ببرم دیدم یه سریا تر زدن توش . بسه بخدا انقدر اسم بلک پینک رو میارین که هیت میخورن
    بلینک به کنار بابا آرمی تو چرا اومدی زیر پست داری هیت به بلک پینک میدی ؟ چرا قیمه ها رو میریزین تو ماستا؟
    خلاصه بگم مهم نیست چه فنی باشی ولی سرتو از ک.ن بقیه گروه ها بکش بیرون با تشکر و تر نزن توی تلاششون

  27. تا ابد بلینک
    6 می 2026

    و راستی این آلبوم لیریکش با کمک جنی و آسا نوشته شده دیگه چرا زر می‌زنین؟ . آقا بلینک تاکسیک ، آرمی تاکسیک که ریختین سر هم . هرجا میرم باید ببینمتون مگه چه گناهی کردم
    کی نسلتون منقرض میشه تاکسیکا

    • Qp
      7 می 2026

      مینا جون کوچلا سیاست های خاصی برای انتخاب کردن گروه ها داره به خیلی از گروه‌های معروف و سابقه هستن که تا به حال به کوچلا نرفتن

      • ruby
        8 می 2026

        حاجی جدا تو این دوره. زمونه دقدقه اتون اینه؟
        بس کنید یکم بزرگ شید علاقه داشتن به یک گروه خوبه ولی نمیفهمید که به خاطر گروهی که حتی قرار نیست بفهمه شما فنشونید یا نه. نباید به هم بی احترامی کنید؟ من خودم بپ و بیبیز رو دوست دارم اما قرار نیست چون دوسشون دارم بیام همه رو زیر رگبار بگیرم که هرکی سلیقه ای داره حالت چه بد چه،خوب بازم هرکی هر گروهی که دنبال. میکنه به خودش ربط داره ولی الان واقعا تو، وضعیتی که معلوم نیست زندگیمون ،،داره به کجا، میرسه نیازی نیست به همدیگه بگید فلان،گروه بیشتر زحمت،کشیده این کپی کرده و……… به خدا هیچی بهتون از تعصبی بودن نمیرسه جز اعصاب داغون
        تموم کنید این رفتارای پچه گونه رو هرکی ازاده هرچی، دوست دارن استن کنه پس انقدر همدیگه رو گاز نگیرید با تشکر

        • Fancy
          11 می 2026

          عزیز بلینک ها تا نیومده بودن بخاطر ب‌پ ما مانستیز ها و بیبیز رو رگباری هیت بدن کسی کاری نداشت
          چرا اخر سر بیبیز و مانستیز ادم بده میشن وقتی فن وار رو فندوم های دیگه شروع و ادامه دادن یذره به کامنت ها نگاه کن تابلوئه از فندوم های دیگن اومدن فن وار باهم قطعا به اهنگ هم گوش ندادن فقط بخاطر فن وار اومدن

  28. مارنی
    7 می 2026

    اینجا عجب چهارشنبه بازاریه.. شما کار دیگه ای ندارین؟
    بسه بابا **** تو کیپاپ هی به هم میپرین میگین فلان فندوم وحشیه تاکسیکه، شما همه تون عین همین..
    وایجی میخواد از بیبی مان بپ بعدی بسازه؟ عادیه!! وقتی یه کمپانی یه گروپ موفق میده بیرون واظحا سعی میکنه برای باقی آرتیستاش همون روالو پیش بگیره تا بیشتر سود کنه این واقعا جای بحث داره؟
    اینا به کنار بحث بین بلک پینکو بیبیزه آرمیا و بانیا از کجا ریختن سرشون؟ فقط کافیه یه جایی فنوار بشه همه اونایی که دلشون پره میان وسط.. برین عقده هاتونو یه جای دیگه خالی کنین

    • Shamin
      8 می 2026

      حاجی جدا تو این دوره. زمونه دقدقه اتون اینه؟
      بس کنید یکم بزرگ شید علاقه داشتن به یک گروه خوبه ولی نمیفهمید که به خاطر گروهی که حتی قرار نیست بفهمه شما فنشونید یا نه. نباید به هم بی احترامی کنید؟ من خودم بپ و بیبیز رو دوست دارم اما قرار نیست چون دوسشون دارم بیام همه رو زیر رگبار بگیرم که هرکی سلیقه ای داره حالت چه بد چه،خوب بازم هرکی هر گروهی که دنبال. میکنه به خودش ربط داره ولی الان واقعا تو، وضعیتی که معلوم نیست زندگیمون ،،داره به کجا، میرسه نیازی نیست به همدیگه بگید فلان،گروه بیشتر زحمت،کشیده این کپی کرده و……… به خدا هیچی بهتون از تعصبی بودن نمیرسه جز اعصاب داغون
      تموم کنید این رفتارای پچه گونه رو هرکی ازاده هرچی، دوست دارن استن کنه پس انقدر همدیگه رو گاز نگیرید با تشکر

  29. مانیا
    7 می 2026

    وای بسه بیبی مان تو نسل خودش پیشگامه، با استعداده، موفقه اوکی؟ بلک پینکم هرچی باشه هنوز موفق ترین و محبوب ترین گرل گروپ کیپاپه خب؟.. دلیلی نداره اینجا سر انکار کردن این فکتا همو جر بدین

  30. 𝖩𝖺𝖼𝗈𝖻
    7 می 2026

    نشسته ام به کامنتا نگاه میکنم.. مغزم آه میکشد
    (تروخدا تموم شین خیلی مسخره این)

  31. یه کیپاپر بدبخت
    7 می 2026

    جدا خودتونم خسته نشدین؟ :))))

  32. کـآیرا
    7 می 2026

    واقعا این بلینکایه عقده ای رو درک نمیکنم فقط منتظرن یه گروه اهنگ بده تا هیت بدن یا چیزایی چرتو به بتس ربط بدن خدا وکیلی دارین با این کاراتون آبرو فندومتونو میبرید

    • ★لاراشی★
      7 می 2026

      این آرمیا چرا همه جا هستن؟

  33. کری
    7 می 2026

    و همچنان جنی که پرودوسر این البوم بوده

    • Kimia
      27 می 2026

      و همچنان بلینکی که داشت تمام این مدت گل به خودی میزد

  34. 𝖱𝖬
    7 می 2026

    وای بسه قبول کنید اینها از بلک پینگ با استعداد تر ان ما آرمی ها همیشه پشت گروه های با استعداد هستیم مثل توایس و ببینی مانستر بلینک ها قبول نمیکنند

    • تا ابد بلینک
      21 می 2026

      داداش یه چیز بگو حداقل با عقل جور دربیاید ، اگه با استعداد نبودن که الان هیچ فنی نداشتن و از همون اول دیسبند میشدن . میگم آرمیا تا حرف بلک پینک نزنن ول کن نیستن [ هرچند برای هردو فندوم یکیه ]

  35. کوکی لاور
    7 می 2026

    بپ انگشت کوچیکه اینام نمیشه البته اینام همچین آش دهن سوزی نیستن ولی هرچی باشه از اون چهارتا **** بهترن.. شمام اگه برا گوشاتون ارزش قائلین برین آریرانگ گوش کنین.. حال میکنم میبینم کل کیپاپ روهم نتونست همچین شاهکاری بده بیرون :))))

    • 𝓓𝘦𝘯𝘢
      8 می 2026

      وای بعد یه سریا میگن نه ببین آرمیا خیلی بی حاشین اصلا فرشتن حالا عادی ترین کاری که میکنن:

    • Bande khoda
      16 می 2026

      بد جور سوزوندنت ها

  36. nvr
    7 می 2026

    بابا بیخیال دیگه بسه یه مینی البومه انقد داستان درست کردن نداره
    هر کی خوشش میاد گوش کنه خوشش نمیاد گوش نکنه خیلی سادس قرار نیست همه از یه چیزی خوششون بیاد که مقایسه کردن گروهها هم خیلی کار بچگونه و مسخره ایه هیچکی از هیچکی بهتر یا بدتر نیست فقط هر کسی با ی چیزی حال میکنه

    • خسته از فن وار
      7 می 2026

      حرف حق جواب نداره

    • تا ابد بلینک
      8 می 2026

      یکی از دهن تو بشنوه بخدا .

  37. HANA
    9 می 2026

    عالی بود آهنگشون
    واقعا این‌گروه خیلی خوب هستن
    بچه ها دلیل اینکه بلک پینک کم کار شده و توجه بهش توی کمپانی میشه به خاطر خود وای جی هست ربطی به بیبی مانستر نداره واقعا
    وای جی اگه قدر بلک پینک می‌دونست کامبک های این گروه رو زیاد می‌کرد و اینکا خود اعضا بیشتر سمت سولو رفتن
    بعدشم بچه ها سبک گرلز کراش برای تموم‌گروه های دختر وای جی هست از تونی وان تا الان این گروه همشون اکثر اهنگ هاشون گرلز کراش هست این کلا سبکی هست که وای جی برای گروه های دخترش بیشترین استفاده رو میکنه
    این که میگن شبیه بلک پینک چون موزیسین ها اکثرا یکی هستن

  38. .
    9 می 2026

    دوستان من 6 ساله کیپاپر و بلینکم…ته این فن وارا هیچی نیست الکی خودتونو پاره نکنین واسه کسایی ک قرار نیس هیپوقت ببینینشون…فقط از موزیک لذت ببرین و ارامشوتونو بهم نزنین..انقد افراطی اینارو دنبال نکنین

  39. من
    10 می 2026

    خوبه حالا بلینکا حق دارن شاکی باشن از کمپانی به خاطر پروموشنای بپ و تمرکز روی ببی مان… ارمی چه زری میزنه این وسط

  40. انــجـــیــن
    15 می 2026

    کاشکی با متن بود، در هر صورت که من به این زودی حفظ کردم.
    ولی بیاین قبول کنیم که رپِ آسا یچی دیگس

    • hybe stan
      21 می 2026

      رپ اسا به شدت کرینج و تکراری

      • Bubble
        24 می 2026

        اتفاقاً رپ اسا دقيقاً برعکس تکراریه اون یکی از معدود رپر هاییه که توی این سن فلوهای پیچیده رو با دقت بالا اجرا میکنه. اگه «کرینج» به نظرت میاد شاید چون با سبک سریع و جسورانه اش آشنا نیستی

  41. IU
    18 می 2026

    خواهش می کنم تا آخر بخون
    الان واقعا به خاطر یه مشت آدم غریبه که به اندازه یه پغازی به شما اهمیت نمیدن اون ور دنیا دارن با دفندهای شما عشق می کنن و سود میبرن و مانی درو میکنن به هموطنتون ،هم جنستون، هم رگ و ریشه تون میپرید!
    قباحت داره سر چی؟ اگه بلک پینک بی تی اس بیبی مانستر نیجینز خوب باشه به ما چی میرسه؟ به جای اینکه ما از اون ها یه چیز خوب یاد بگیریم داریم اعصابمونو خورد میکنیم! برای کسانی که ما فحش ها و توهین هایی و فشار هایی رو تحمل می کنیم براشون و عین یه ارتش ازشون دفاع میکنیم اما اونها حتی حاضر نیستن به خاطر کریرشون یکبار از مظلوم دفاع کنن! با دیدن اینکه به اینجا رسیدیم تا اون ها به بالا بالا ها برسند برای خودمکن قبطه میخورم
    الان هم پنبه های گوشاتون رو باز کنید و به خودتون بیاید هر دفعه که خواستید سر اوناها عصبی بشید از خودت بپرس برای چی ؟ برای کی ؟

  42. الهه
    18 می 2026

    فرق زن ستیزی رو با انتقاد بفهمید
    اینکه یه نفر میگه این وایب موزیکای قدیمی بپ رو میده انتقاده ولی اینکه تو میگی جنی با قرار گذاشتن اومده بالا زن ستیزیه انقدر کودن نباش با زمین زدن موفق ترینا زنای کیپاپ به کجا میرسید غارمیا.

    • Tia
      19 می 2026

      هیچ کدوم انتقاد نیست جفتش هیته فرق هیت رو با انتقاد بفهمید

    • خطاب به الهه
      23 می 2026

      اینکه یه نفر میگه این موزیک وایب موزیکای قدیمی بپ رو میده اول اینکه دروغه!!! کدوم موزیک ویدیوی بلک پینک همچین ریتم، کانسپت، استایل و هر چیز دیگه که میگیو داره؟؟؟؟ دوم اینکه این حرف انتقاد نیست و انداختن کبریت روشن روی بنزینه!!!, کاش این سایت قابلیت نشون دادن ساعت و دقیقه ارسال کامنتارو داشت تا میفهمیدی این بحث از کجا شروع شد من از اولش بودم و همرو خوندم. آرمی هم نیستم که سریع بخوای بگی آرمی هستی پس با دونستن این موضوع بخون. من شخصا بلک پینکو خیلی دوست دارم واقعا گروه عالی هستن بی نظیرن در حال حاضر بزرگترین گرل گروپ کیپاپن همه اینا درسته . اما یه چیزی که تو کت من نمیره اینه که چرا بلینکا یکی در میون زیر تمامی پستای بیبی مانستر هستن !!! یعنی پستی رو دیدم که نوشته فلان عضو بیبی مانستر این ویژگی رو داره یهویی یه بلینک از ناکجاآباد میاد میگه پس بلک پینک چی!!!! یکیتون رک و پوست کنده بگه چتونه دردتون چیه اینقدر دارید خودنمایی میکنید؟؟ اگر بلک پینک همه چی تمومه و شکی درش ندارید پس چرا دائم تکرارش میکنید؟ بلک پینک خودش خوبه ولی فندومش به شدت رومخه و مشخصه که این کم فعالیتی گروه بلک پینک داره اذیتتون می‌کنه و نمی‌دونید چجوری حرصتونو خالی کنید. بکشید بیرون لطفا

  43. مهناز
    18 می 2026

    ارمی زیر پست بتس: بپ *** است
    ارمی زیر پست بپ : بپ *** است
    ارمی زیر پست بیبی مان :بپ *** است
    بس کنید دیگه بابا
    بعدم میگن هرچیزی رو به زن ستیزی ربط ندید بابا تو عند زن ستیزی هستی ربط دادن نمیخواد دیگه.

    • مونا
      19 می 2026

      به عنوان آرمی میگم
      لطفا آرمی ها خودتون رو وارد بحث های چرت این دو گروه نکنید به ما چه اصلا
      و اون کسایی که آرمی نیستید و صرفا اسم بی تی اس رو میارید بس کنید
      بعدشم بلینکی های عزیز اینکه شما خودتون معمولا یه بحثی رو شروع میکنید و بعدش جوری رفتار می‌کنید که انگار از اول یکی دیگه مقصر بوده رو دیگه همه می‌دونن
      و اینکه چرا فکر میکنید فقط آرمی ها هستن که از شما بلینکی ها خوششون نمیاد؟ این همه فندوم توی کیپاپ هست چرا هر چی میشه میگد آرمی ها هستن
      به شخصه هیچ وقت از بلک پینک بدم نیومده درسته از یه سالی به بعد کلا دیگه اونقدر گروهی خوب نیستن و بیشتر سولو دارن کار میکنن
      ولی باز هم ازشون بدم نیومده ولی از بلنیکی ها چرا واقعا اوکی نیستم باهاشون هر چی میشه یقه ما ارمی ها رو

      • خطاب به مونا
        23 می 2026

        حرفت حقه !!! به عنوان یه مولتی فن که دنبال گروه خاصی نیستم اما باید اعتراف کنم از فندوم بلک پینک به شدت متنفرم چون باعث شدن حتی از بلک پینکم بدم بیاد

    • sisi
      19 می 2026

      نرمال ترین بلینکی که فندوم میت هاش **** به بیبی مانستر ولی داره ربطش میده به آرمی چقدر سوختییی آخه. همه میدونن شما چقدر با کل کیپاپ تاکسیکید و کافیه یه گروه یه *** در کنه میگید این مثل لیسا **** یادم نمیره کامنت های تاریخی وی گو آپ بیبی مانستر رو تو یوتیوب که بلینک ها یقه پاره میکردن که تقلید و فلان بلینک علی حیا کن یه کیپاپو رها کن

    • NONE
      19 می 2026

      سیسی جون نارحت نشو بلینکا عادتشونه الحمدالله دیگه سر بات دیگه زر مفتی ندارن بزنن
      بی تی اس 13 سال عین چی زحمت نکشیده تا به موفقیت برسه دیگه لیدی گاگا و برونو مارس چی اون ها هم زحمت نکشیدن ؟ 150 میلیون دای ویث اسمایل استریم از دست داده کشک بوده ؟ تازه عجیب تر اینه که به این آهنگ که با کثیف کاری اومده بالا گرمی دادن مثل نات لایک آس کندریک که اون هم اتفاقا همینجور بهش با وجود تقلب ( 250 میلیون لوز استریم ) گرمی تعلق گرفته نه ؟ دیگه همه میدونن اسپیتفای داره چی کار میکنه از همون آمار اشتباهش برا فرست دبیو ی آهنگ ها معلوم بود تنها هدفش اینه که بی تی اس اتهام بات استریم بخوره در حالی که لوز استریم برقیه آرتیستا به راحتی توجیه میشه دویمندش دیگه خوشبختانه لوز استریم ها میگه که اولیویایی که با اون همه پروموشن و ریچ پلی لیست (450 میلیون ) انقدر فال داشته یا دریکی که روز دوم ریلس آلبوم انقدر فال داشته یا فاجعه آپچر هری استایل که دیگه هیچی اون ها همه اسپیتفای در محاسباتی که همه میدونن دستی و چرته اشتباه کرده ولی بنگتنی که خوشبختانه به کوری چشم بلینکا فال استریم نداشته بات بوده خوشبختم از این همه اطلاعات به روز شما البته کسانی که دستشون موقع خرید بات ووت امریکن میوزیک اوارد رو شده خب باید هم نخورده مست باشن و چرت و پرت بگن

      • My name is shunkook
        20 می 2026

        آره تنها چیزی که بلینک ها باهاش فقط میتونن به بی تی اس هیت بدن با اینکه بارها و بارها مقالات پرونده هایی مثل پرونده شرکت فلیپینی _ اندونزیایی فن سولد استریم مطرح شده
        این اتهام خیلی احمقانست چون همه میدونن که با وجود هشدار های مکرر هایب آرمی ها کورکورانه چه هزینه هایی میکنن که در نتیجه آخر هم نه تنها هیچ سودی برای بی تی اس نداره بلکه به ضررشونه
        اگر کمی تحقیق کرده باشن میفهمن هیچ وقت بی تی اس که جهان منتظر یه گاف بده تابهش حمله ور بشه استریم بات که در نتیجه باعث رسوایی میشه رو هر دوره نمیخره اگر هم استریم بخرن انقدر حرفه ای هستن که استریم واقعی مثل رای های خریده شده در انتخابات ها یعنی همون استریم هایی با اکانت واقعی میخرن که نتنها روح من و شما بلکه روح اسپیتفای هم خبر دار نمیشه که اون هم برای آرتیست های تازه وارد خوبه چون به تعداد زیاد یعنی حتی ۵ میلیون هم نمی شه خرید چوت لو میره آخر هم یک پرونده بزرگتر ازش در میاد
        پس بهتره بفهمین اگه هم باور دارید بی تی اس متقلبه که اشتباهه باید بدونین که هیچ وقت کاری که اینطور به ضررشون باشه رو نمی کنن

    • .
      20 می 2026

      قابل توجهتون که واقعا آرمی هرچقدر هم بد باشه مثل بلینک ها دهن دریده نیست و هیچ وقت چنین فنوار های بی ادبانه و مضخرفی راه نمیندازه سر هیچی
      ما تا بهمون توهین نشه فنوار نمی کنیم

    • Army for ever
      20 می 2026

      دوزاریت اشتباه افتاده مشکل ما بلک پینک نیست .آرمی نیست که شک داشته باشه بلک پینک کویین کیپاپه
      مشکل ما بلینک ها هستن که همیشه با شیپ ها و شایعات فنوار ها که همیشه شروع کننده خودشونن ما رو ناراحت میکن
      یادمه یه بار رفتم گو بلک پینک رو گوش بدم دیدم همه بلینکا گفتن خوب نبوده میگفتن شما آرمین بلینک نیستید
      تازه همه به آرمیا میگفتن دو.دول پرست یا هارمی یا غارمی ما هیچوقت با بلینک ها انقدر بی ادب نبودیم

      • منی
        21 می 2026

        ببینم بحث استریم شد؟؟
        ارمی که بیشترین رکورد استریم لوز رو داره که نباید حرف بزنه انشالله

  44. NONE
    19 می 2026

    دیگه لازم هست پرونده آلبوم روبی جنی یا همکاری ریمکس دراکولا شو بازکنم یا بسه؟ یا پرونده پینک ونوم رو باز کنم براتون؟ فیو خودش هر *** بخواد میخوره تا میرسه به ما میشه بات استریم

    • jahan
      21 می 2026

      رکورد بیشترین استریم لوز تاریخ که دست بپ نیس

      • None
        22 می 2026

        اونی که نفهمه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به نفهمی نه
        تو هی فهمیدی من چی گفتم بعد اومدی دوباره همون چیز شعر همیشگی رو گفتی

  45. مونا
    19 می 2026

    واقعا همیشه الکلی و بی جهت پای ما ارمی ها باز میشه در حالی که الان به شخصه نفهمیدم‌ اسم بی تی اس چرا اومده چون یه سری که حتی فن بی تی اس هم‌نیستن اسم بی تی اس رو میارن و این بلینکی ها هم سریعا میپرن به ما و بعدش میرن توی فاز اینکه ما مظلوم دو عالم هستم و شما یه مشت زن ستیزید آخه لعنتی الان من چرا باید وقتی گروه موردعلاقه خودم بهتر از همه هست بیام به شما هیت بدم
    گروهتون هر جوری هست برا خودشه
    والا شما بلینکی ها به مدل موی آیدل های زن هم گیر می‌دید میگن دارن از بلک پینک کپی میکنن شما به هیچ آیدل زنی رحم نمی‌کنید بعد به ما آرمی ها می‌گین زن ستیز آخه اول خودتون ببیند بعد به بقیه گیر بدید شمایی که هر کسی راجب بلک پینک چیزی بگه بدتون میاد ولی خودتون به کوچیک ترین‌چیز هایی مثل همین بی بی مانستر که سبکش شبیه بلک پینک گیر می‌دید آخه مگه یان سبک فقط برای بلک پینک هست که گیر می‌دید این یه سبک هست که اکثر گروه ها دختر دارن ولی هر چی میشه به خودتون ربط می‌دید

    • مینا
      21 می 2026

      زن ستیزی یعنی ربط دادن موفقیت یه زن به یه مرد. قاطی نکن

      • مونا
        21 می 2026

        همین دیگه مگه هر کی چیزی بهتون میگه ارمی هست که تا اتفاقی می‌افته میگد آرمی ها دارن زن ستیزی می‌کن اینکه بلک پینک چطوری هست چقدر موفق هست اینا اصلا به ما ارمی ها ربطی نداره حالا یه سری که حتی ممکنه آرمی هم نباشن میان به بلک پینک اینجور چیزا میگن دیگه باعث نمیشه که بیاین یه فندوم رو به زن ستیز تبدیل کنید

  46. چیکیتا
    21 می 2026

    “یقه ما ارمی هارو نگیرید”
    اخه بی پدر خودت رسما اومدی اسم جیهوپو انداختی وسط ما یقه شمارو نگیریم؟؟؟؟؟؟

    • Dina
      25 می 2026

      یعنی فقط بخاطر اینکه یکی اسم ممبر بی‌تی‌اس رو استفاده کرد شد آرمی نه خیر بی‌تی‌اس گروه معروفیه که حتی اگر کیپاپر نباشی اسمش رو شنیدی طبیعیه از یه فندوم دیگه اسم ممبرای بی‌تی‌اس رو بلدی بعدش هم اون به اصطلاح آرمی هایی که میگید به بیمان چیزی نگفتن که یه مانستیز بخواهد گارد بگیره و فقط بلینک ها این حرف ها رو زدن و گارد گرفتن مشخصا یه بلینک هستی و از اسم ممبر بیمان استفاده میکنی چرا کارهای خودتون رو به آرمی ها نسبت میدید

  47. حمید
    21 می 2026

    یه گفتن اینکه سبکا شبیه همه شد زن ستیزی ولی اینکه شما شب و روز بپ رو اسلات شیم و دیسکردیت میکنید نشد زن ستیزی؟
    الحق که فندوم ارمی به شدت hypocritical و نفهمه
    اول از همه یه الاغی اومد بحث قرار گذاشتن جنی رو زیر پست بیبی مان کشید وسط بعدم یه زبون نفهمی اومد گفت چیکیتا و جیهوپ فلان و بهمان.
    معلومه اتیشا از گور کدوم خری بلند میشه.

    • مونا
      21 می 2026

      تو از کجا می‌دونی اونی که اینجوری گفته آرمی هست تا هر چیزی میشه میگید اونکه داره چیزی میگه حتما آرمی هست بعدشم مگه خودتون خالی از فن تاکسیک هستید که همه یه فندوم رو بد می‌بیند
      خوشبختانه ما آرمی ها قبول کردیم که فن تاکسیک داریم توی فندومون ولی شما بلینکی هد همیشه فکر می‌کند هیچکس توی فندوم شما بد نیست و چیزی تا حالا به آرمی ها نگفت ولی راستش هر وقت که اعضای بلک پینک از طرف کره ای ها و چینی ها هیت میگرن اون هم این کره ای ها که به هیچی آیدلی رحم نمیکنن ولی همیشه شما میگد این آرمی ها هستم که دارن هیت می‌دیدن من کاری به اینجا ندارم هزاران بار جاهای دیگه شده به ما آرمی ها حتی بی دلیل پریدد جنی داره هیت میگیره از طرف کره ای ما باید حرف از فندوم بلینک بگیرم لیسا داره به خاطر دنس و اجراش هیت میگره حتی از طرف خود یه سری فن هاش دوباره سمت ما می‌پرید کلا هر اتفاقی می‌افته همین وضعیت یه پست هست میگه بی تی اس بهترین دوباره بلیکنی ها زیرش دارن تا میتونن هیت می‌دن
      اون زمان که جنی به خاطر اون سریالی که بازی کرده بود هیت میگرفت از سمت کره ای ها چون میگفتن نباید چنین سریالی رو بازی کنه باز هم شما بودید که ما رو مقصر دونستین این نمونه ها خیلی زیاده
      مشکل اصلی اینه من به شخص و میتونم با اطمینان بگم صد ها مثل من اصلا بلک پینک براش مهم نیست که بخواد بهشون چیزی بگه ولی شما هر چی میشه میگید آرمی انگار کسی دیگه‌ای نیست توی فندوم های کیپاپ که بخواد هیت بده

      • Army
        22 می 2026

        دادش دمت گرم یعنی فکر میکنن هرکی بدش از بلک پینک بیاد آرمیه نه به ناموس قسم
        همه رو به کیش خودشون نگاه میکنن
        هرجا هیت بگیرن میندازن گردن ما اسم ما رو میارن
        بعد میگن عه چرا فن وار شد

        • تا ابد بلینک
          22 می 2026

          آرمی جان برای شما هم همینه . وقتی یکی به بی تی اس فحش میده میگین همه اینا زیر سر بلینکه . حداقل حرفی بزنید که فقط ما انجام میدیم و شما هیچ کاره این . که متاسفانه یه چی فندوم تو بگه ، فندوم منم قطعا میگه . یا برعکس . خب هیچکس دوست نداره گروهش فحش بخوره باید هم تحمل کرد . جدی نیاز داشتم اینو به یکی مثل تو و بعضیا بگم

          • Bubble
            24 می 2026

            لطفا یکی این بیبی عنستر ساکت کنه بلک پینک رو کرده الهه و داره همینطور رگباری بقیه گروه هارو هیت میده
            بلینک های عزیز تاکسیک های فندومتون رو جمع کنید

          • Army
            25 می 2026

            مثال بزن !
            بلینک همیشه شروع کننده فنواره

  48. جانان
    22 می 2026

    نه والا ما اینجوری نیستیم نگاه می‌کنیم ببینیم کی داره بهمون هیت میده و بعد جوابش رو میدیم نه اینکه بدون اینکه بدونیم طرف فن کی هست همینجوری به طرف بپریم نمی‌گم کلا کسی توی فندومم اینجوری نیست ولی برای شما معمولا همه‌تون فکر می‌کنید هر کسی که هیت میده آرمی هست
    والا برای شما نمونه خیلی زیاده بیلبورد هم که اجرای اعضا بلک پینک رو نقد می‌کنه با اینکه مشخص از طرف چه کسی این نقد هست باز شما ریختین سر ما آرمی ها و بعداش هم که کسی جوابتون رو داد سریع رفتن توی فاز اینکه آره آرمی ها همیشه به ما گیر میدن

    اگه همیشه فکر می‌کردیم شما بلینکی ها فقط هیت می‌دیم به ما با بقیه فندوم ها که به بی تی اس بی دلیل هیت دادن جوابشون رو نمی‌دادیم همه میدونن که ما همیشه به هر کسی که بهمون هیت بده جوابش رو می‌دیم نه اینکه بی دلیل بگیم آره این بلینیک هست هیچوقت اینجوری نبوده

    • Sami
      23 می 2026

      جوری که بلینک و ارمی دارن زیر اهنگ بیبیز هم رو پاره میکنن الان مطمئنم حتی به اهنگ گوش هم ندادید فقط اومدید فن وار راه بندازید بحثتون هیچ ربطی به بیبیز و آهنگشون‌ نداره بحثتون رو تمام کنید

    • Bangy
      25 می 2026

      موافقم
      بعضی بلینکا هرجا فنوار میشه که خودشون شروع کردن و دستشون رو شده همه بهشون جبهه گرفتن دوست دارن اسم آرمی رو هم بیارن تا نگاه ها به سمت آرمی بره
      در صورتی که بدون شاید تو بیکار باشی بیای به مانستیز هیت بدی ولی ما انقدر خر نیستیم بیایم بین فنوار شما اسم خودمون ، فندوممون و گروهمون رو بولی کنیم
      اونی هم که اسم جیهوپو آورد اصن به بلک پینک هیت نداد
      گفت از وقتی جیهوپ بیبی مانستر رو دعوت کرده بلینکا دارن هیت میدن همین و گرنه میدونیم واقعا جیهوپو بلک پینک باهم خوبن توی شوی لویی ویتون دیدیم دیدیم جیهوب دعوت شد کنسرت بلک پینک. شک نکنید اگه یه شهری برن که اعضای بلک پینکم اونجا باشن جیهوپ اونا رو دعوت میکنه . آیدل ها باهم مشکل ندارن شما چتونه ؟
      NO_fan war#

  49. .
    24 می 2026

    شمام فقط از اولش خوشتون میاد؟

    • Bubble
      24 می 2026

      نوچ چوم و مون کاملا سلیقه ام بود ، ای کاش بقیه از تو ياد بگیرن که اگه خوششون نمیاد به گروه و ایدل و خواننده هیت ندن

  50. Kimia
    27 می 2026

    بعد حدودا دو هفته که اینجا بودم یهویی یادش افتادم و اومدم و میبینم که هنوز یه بحثایی مطرحه و یه عده همچنان خواب خرگوشی تشریف دارن !!! خطاب به کسایی که میگن بلینکا چرا دارن به بیبی مانستر هیت میدن و فلان یادم افتاد که یه چیزیو بگم : هیت دادن به بیبی مانستر عادی ترین کارشونه!!! جریان فردریک و لیسا رو به یاد بیارید که چون فردریک باب میل بلینکا نبود بهش هیت میدادن و اصراررررر که نه در حد لیسا نیست حالا من منطق کسایی که فیوشون پسره رو برای تعصب روی قرار گذاشتن درک میکنم ولی اونایی که فن آیدل دخترن دقیقا چشونهه بگذریم کلی به فردریک هیت دادن که قیافش خوب نیست و حتی ایرانیای باشعور هم بهش میگفتن فریدون و مسخرش میکردن. آره بچه ها اینا خودشونو جر میدن که به فیومون نگید چرا چاک باسنت معلومه چون میشه سولی بعدی ولی خودشون به رل فیوشون هیت میدن و شعور اینو ندارن که بفهمن با هیت دادن به پارتنر لیسا یجورایی به خود لیسا هم هیت داده میشه حتی اگر شایعات دروغ هم بود و اونا رابطه عاشقانه نداشتن بازم فردریک دوست لیسا بود توی مراسمای مختلف با هم بودن خانوادش کلی لیسا رو تحویل گرفتن اما خب بلینکن دیگه نمیفهمن!!! خلاصه که اذیت نشید بابت این حرفا نصفشون حتی خبر ندارن که این آلبوم با همکاری جنی بوده و فقط دارن ور میزنن. از اونجایی که نت بین المللی وصل شده یه سر زدم به یوتیوب و متوجه شدم موزیک ویدیوی گو (منتشر شده توی سه ماه پیش) ویوی کمتری از دنس پرکتیس چوم ( منتشر شده توی دو هفته پیش) خورده و رسماً ویوش دو رقمیه !!! خودتون برید سر بزنید متوجه میشید و وقتشه که اطلاعاتتونو به روز کنید با تشکر از تک تکتون

    • ★لاراشی★
      28 می 2026

      میدونی از لحاظ روانشناسی اینکه میای برای اثبات نظر و دیدگاهت درباره یه موضوع به قضایای قدیمی پلی بک میزنی بخاطر اینه که ذهنت به شدت نیاز به تایید شدن داره و براساس این نیاز به همه چی چنگ میزنه! وگرنه نمیدونم چه دلیل دیگه ای داشته باشه که یه کاربر بعد دوهفته برگرده اینجا و درباره اکس لیسا صحبت کنه! اصلا دلم نمیخواست اینجا پرونده کامبک جدید بیبیزو باز کنم ولی ظاهرا خبر نداری یوتیوب رسما اعلام کرد بیش از هفتاد درصد آمار و ارقام ام وی و دنس پرکتیس چوم توسط وایجی اد شده و استریم خالص ام وی تو هفته اول حدود دوازده میل بوده ینی بیش از پنجاه میل استریم اد شده(حتی کله گنده های یوتیوبم پشماشون از این حجم استریم فیک اونم تو یه هفته پس از انتشار ریخته بود یادمه حدود دوهفته کاربرای یوتیوب بهشون لقب ادمانسترو داده بودن و حتی کسایی که کیپاپ فن نبودن دخترارو به تیر هیت بسته بودن و درکل یکی از بزرگترین رسواییای کریر بیبیز بود و بعنوان یه مانستیز واقعا روم نمیشد دربارش صحبت کنم اونوقت تو داری باهاش درگ میکنی؟) فندوم بلینک این زیر زیاده روی کرد و اینو نمیشه انکار کرد و فندوم ای دیگه ام ریختن این زیر و بیشتر شلوغش کردن اینم غیرقابل انکاره ولی این دلیل نمیشه دوهفته بعد بیای این زیر و یه تومار درباره مسائلی که اطلاعاتت راجبش از ریشه غلطه بنویسی! درضمن فنوار آروم گرفته و تنها کاربری که هنوز آبسسده تویی پس لطفا برگرد به همون جایی که ازش اومدی و اینقد بلینک و مانستیزو به جون هم ننداز

      • Kimia
        29 می 2026

        که اینطور اونوقت ببینم این اصل روانشناسی رو دقیقا از کجات درآوردی ؟؟؟ کسی که نیاز به تأیید شدن داره منم ؟؟ واقعا جوک خوبی بود یجوری حرف زدی که انگار توی این جمع همه همدیگرو میشناسن!!! ببین دوست ناعزیز اینکه خودتم بعد دو هفته سر و کلت پیدا شده نشون میده خودتم هنوز آبسسدی پس الکی دست پیش نگیر بعدشم ماجرای فردریک و لیسا یکی از بزرگترین گل به خودیای بلینکاست البته که این یکی از عادی ترین کارای این فندومه متاسفانه تاکسیک بازی بلینکا یه چیز کاملا عادیه. این اراجیفیم که گفتی به دردت خودت میخوره که تا یکی از بلک پینک زد بالا سریع صدتا تئوری واسش ساختین اون وایجی وایجی که میگین اگه واسه بیبی مانستر این کارارو کرده پس صد برابرشو واسه بلک پینک هم انجام داده دیگه به قول خودتون ماشینای پولسازش!!!! پس بهتره که حرف مفت زدنو تموم کنی و بری همون گو رو گوش بدی البته دیگه تاثیری نداره. بعدشم من بین مانستیز و بلینک دعوا راه انداختم ؟؟؟؟ یعنی کاپ دروغگوترینا متعلق به خودتونه پس الکی خودتو مانستیز جا نزن برو پی همون رسوایی جدید بلینکا که دارن سر سوفیا کتسای و وی درمیارن ماشاالله واسه دراما ساختن رو دست ندارین هر موقع که فیواتون میرینن شما میاید یه ماجرا میسازید

        • ★لاراشی★
          29 می 2026

          گلدختر یه دور کتاب روانشناسی تاریکو بخونی هم خودتو بهتر میشناسی هم یکم اطلاعات عمومیت میره بالاتر! من تورو نمیشناسنم و لازم نیست بشناسم چون واژه شناخت تو سوشال مدیا به قول خودت جوکی بیش نیست! اینجا افرادو براساس چیزایی که میگن بازخواست میکنن نه چیزی که هستن! درضمن زمینه سازی برای ادعای ویوای فیک ام وی چوم نه از سمت بلینک بود نه فندوم دیگه ای! این خود پلتفرم یوتیوب بود که ویو ارگانیک ام ویو ریلز کرد نکنه بلینکز برای اینم باید پاسخگو باشن؟ و بله واقعی قبلا این استراتژیو برا بپم پیش گرفته بود درواقع این کاریه که همه کمپانیا به هزار دلیل انجام میدن قضیه اصلا این نیست گرل! قضیه اینه که درطول یک قرن اخیر هیچ اکت موسیقیسایی از این حجم اد برای یه ام وی استفاده نکرده(و البته که اینم باز بلینکز از خودشون درآوردن و ویو چوم کاملا ارگانیکه!) کاپ دروغگویی؟ نه ممنون میتونی نگهش داری! کسی که از همون روز دبیوی بیبیز استنشون کرده برای ادعای مانستیز بودن کاپ دروغگویی نمیگیره! هرکسی فقط با یه نگاه به کامنت ناشاهکارت میتونه ببینه کی سوخته و کی داره توهین میکنه پس دست و پا نزن همه چی واظحه

      • Tia
        2 ژوئن 2026

        عزیز چرا شایعه و دروغ راه میندازی؟ اولا این رو یه مشت هیتر اومدن گفتن و یوتیوب هیچ چیزی در این باره نگفته و هر دفعه هم که بیمان موزیک ویدیو میده این هیتر ها شروع میکنن به ایراد گرفتن که ویو فیک عه و لقب ادمانستر بعد دریپ دخترا که خیلی محبوب شد و هیچ ازش چالش میرفتن خودشون بهشون دادن در صورتی که این یه چیز معمول تویه کیپاپ هستش که از اهنگت چالش بری تا محبوب و ترند بشه تازه با گروهی ام نرفتن و بین خودشون بود که باعث شد هیتر ها بیشتر بسوزند و الکی ایراد بگیرن که تنها تونستن محبوب بشن
        ثانیا یوتیوب خودش ویو های فیک رو شناسایی و حذف میکنه و هیچ بیانیه ایی نداده که وایجی همچین کاری کرده لطفا با ترول ها و هیتر ها همگام نشید

        • 𝖪𝗂𝗐𝗂
          2 ژوئن 2026

          خطاب به کاربر تیا_
          نه متاسفانه قضیه هیترا نیست یه سریا هستن که ویوای فیکو بر اساس معیار های خاصی شناسایی میکنن اصلا کارشون اینه و اینکه اکثرا همه کماپنیا از این ترفند استفاده میکنن و چیز معقولیه ولی وایجی کلا به اد کردنای بزرگش معروفه درضمن قضیه دریپ با چوم کلا فرق داره ببین برای مثال تو بیای استریمای اسپات چومو با ویوای یوتیوبشون مقایسه کنی کاملا واظحه که ارگانیگ نیست بعدشم چوم همچین ام وی قوییم نبود که بخوایم بگیم بخاطر کیفیتش ویو خورده و اینا و به اندازه سوییم و رودم وایرال نبوده که بخواد اینهمه ویو بگیره و بازم میگم اینا حرفای ما نیست کسایی که تو این زمینه تجربه و تخصص دارن ویوای فیک و ارگانیکو تخمین میززن و بله یوتیوب خودشم درباره این موضوع صحبت کرده درضمن یوتیوب ویوای فیکو و خریده شده رو حذف نمیکنه اسپاتیفای میکنه پس الکی نگین که ام میای بیبی مان کاملا ارگانیکن

          • *+*
            3 ژوئن 2026

            حالا مثلا با همچین حرف هایی میخواهید به چی برسید بابا یه اهنگ میخوایم گوش کنیم حالش رو ببریم چرا سر گروه های نسل 5 دیگه که میشه همه تو این سایت تعریف میکنن ازشون به بیمان و ایلیت میرسه همه گارد میگرن اول اهنگ رو گوش کنید شاید خوشتون بیاد

        • خطاب به تیا
          2 ژوئن 2026

          شایعه و دروغ کجا بود؟ اصلا تو سوشال مدیا هستی؟ ام وی چوم ثابت شد تو هفته اول استریم فیلتر شدش کلا دوازده میلیونه.. جالبه برام وقتی یه چیزیم از فیو مردم ثابت میشه میان میگن کار هیترا و ترولاست.. باز خوبه همه کسایی که درباره بیبی مان و ویوهاشون حرف زدن کاربرای رندوم یوتیوب بودن نه کیپاپرا و کی نیترینا

          • tia
            3 ژوئن 2026

            هیتر ها سر هر موزیک ویدیو بیمان این قضیه رو راه میندازن و اثبات هم نشده چون چنل رسمی یوتیوب هیچ چیز نگفته و فقط یسری اومدن این رو گفتن و در مقابلش خیلی ها هم اومدن مدرک اوردن که اینطور نیست و بعدش من تویه ایکس و فیس بوک هم دیدم که گفتن این دروغ بوده بعدش دوست عزیز تابلوئه حرف اون رو اسکی رفتی و اصلا عدد دقیقش هم نمیدونی گفتن 14 میلیون بوده که اثبات شد دروغ و شایعه است و یوتیوب ویو های فیک رو حذف میکنه یه سرچ بزنی یا از هوش مصنوعی بپرسی یا یه یوتیوبر معتبر پیدا کنی این رو توضیح میده

  51. ★لاراشی★
    28 می 2026

    بلینک تاکسیک لطفا بکش بیرون! هیچ اصکی تو این کامبک درکار نیست و اگرم باشه ما یه چیزی داریم بعنوان حق ثبت اثر، و بر این اساس آرتیست حق داره هرگونه شباهت به اثرشو گزارش کنه و حتی در مواردی کار به جاهای قانونی بکشه ولی وقتی حتی آرتیست هیچ واکنشی نشون نده واقعا مسخرست که یه عده فن سرش فنوار راه بندازن! سبک بیبی مان از اوایل دبیو به بپ شباهت داشت و میشه گفت کانسپکتشون به طور کلی برگرفته از کانسپکت بپ بود و این واقعا جای تعجب نداره. همه لیبلا وقتی یکی از آرتیستاشون تو یه زمینه به موفقیتی میرسه سعی میکنن همون استراتژیو برای سایر اکتاشون بکار ببرن تا احتمال موفقیت اون اکتو افزایش بدن ینی همون جریان بپ و بیبیز ! خلاصه که فرزندان من بخدا پیر شدم از دستتون یکم بزرگ شین و منطقی و البته با اطلاعات کافی درباره مسائل اظهار نظر کنین(تاکید میکنم اظهار نظر نه توهین!!) خاله لارا مرد دیگه خدافظ

    • Kimia
      29 می 2026

      آجوما یکی از ویژگی های بارز بلینکای تاکسیک اینه که هر فندومی که باهاش تو زاویس رو آرمی میبینه که خود تو هم بالاتر همین کارو کردی. الان که اوضاعتون خیط شد ادب رو ملاک قرار دادید در صورتی که زیر همین پست تمام بلینکا در حال توهین بودن نمونش همون بیبی [….]. پس هر نوع توهینی که به شماها بشه صد درصد لایقشید. الکی ادای بلینک مهربون رو درنیار اینهمه توهین دیدی دهنتو بستی با یه حرف من عین خودم طومار بلندی نوشتی اونوقت اومدی که مثلا فندومتو توجیه کنی ؟؟؟؟؟ من جای شماها باشم این سالای آخر بلک پینک رو تا میتونم میرم با همونا میگذرونم نه اینکه زیر پست مربوط به کامنتای دیگه ول بچرخم

      • ★لاراشی★
        29 می 2026

        درباره کامنت بالاییم باید بگم این خطاب به کامنت یه آرمی بود (ایشون خودشون مدعی بودن آرمین اینم گفتم بدونی و بعدا نگی من هر کی مخالف بپ دیدم آرمی بدونمش) و متاسفانه اشتباه ریپ زده بودم! و فقط چون جوابی به توهینای بالا ندادم به این معنا نیست که کارشون درنظرم درسته یا اشکالی تو کارشون نمیبینم! من تو جریان فنوار فقط یه بار کامنتارو چک کردم (بعدشم از زندگی سیر شدم راهمو گرفتم رفتم) و دلیل برگشتم این بود که کاربر نمیدونی کی زیر پست گولز خواست برم هم فندومیامو جمع کنم و جدیدترین کامنتی که دیدم کامنت تو بود :)) دقیقا کجای حرفام توجیه فندومم بود؟ اگه توجه کرده باشه حرفام خطاب به فندومم بود نه برای توجیهشون! در ضمن من موظف نیستم بخاطر هر گندی که هم فندومیام به بار میارن جواب گوعه جناب عالی باشم! (دلت پره؟ برو سر باعث و بانیش خالی کن ناموسا بمنچه) ممنون بابت پیشنهاد گرانقدرتون درزمینه سرگرم کردن خودم با فیوم تا حالا به فکر خودم نرسیده بود جدا باید بچسبم به فیوم ! راستش قبل از این داشتم بادبادک هوا میکردم

        • *^*
          29 می 2026

          قابل توجه هیتر های عزیز با گذشت سه هفته این اهنگ جزء ۳۴ اهنگ برتر دنیا در یوتیوب